skabbig=sexig?
satt och tittade på en film igår där viggo mortenson var med. han var så otroligt ful.
vad som förvånar mig är att han i sagan om ringen triologin är otroligt sexig.
vad är det som gör det? kan det vara hans smutsighet, långa hår och skägget? att det kan bli sådan skillnad på personer för att så lite ändras.
känns ju väldigt ytligt att tänka så egentligen. ;)

haha!.. så sant så sant… tycker ofta att det är så.. ;)… gillar vi lite bad boy typen kanske?

Han är ful i vanliga fall, men i Sagan om Ringen-filmerna är han ju sååååååååååååååååå fiiiiiinn!! :D

Men de är nog så som Johanna säger =D
Samma sak med Johnny Depp tycker ja, i Pirates of… är han ju så snyggg att man nästan får orgasm bara av att se honom och i vanliga fall så… är han visser ligen lika snygg, men ändå! 
Eh…. Jaa… 
#4 - Eller när han är med i Secret Window.. *dregel*
http://philipglass.org/images/films/secret-window_f.jpg
Han är ju huuuuur ful som helst i Charlie and the Chocolate Factory.. ;D
http://thecia.com.au/reviews/c/images/charlie-and-the-chocolate-factory-1.jpg
Hahahaha.. Men i Pirates.. Mmmmm.. 8) Där är han gudomlig.. ;D
Jag råkar vara en sån som gillar killar med långt hår.. Så självklart är de mycket sexigare då. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Juve, å jaaaaa, secret window…*drömmer* oh….. =P
ja snygg är han ju inte i vanliga fall, men snygg i sagan om ringen, men det ligger nog mycket i bad boy, snygg-smutsig-spänstigheten…hm..

Vore jag singel vore han utan tvekan välkommen mellan mina lakan iaf;)

Jag håller med lisett, för jag tyckt lika dant. och jag funderade över om jag var helt koko…..
Gäller även Brad i pirates….
Hur blir det så egentiigen
Tror ite på Bad boy syndromet, snarare Hollywoods syndromet!!!
Kramar…

Ja jag klagar inte på honom oavsett *Ler* jag är ju singel så ;)

Jag tycker dina dreads e fina Flisa!
#2 säger folk det? huh, sparka dom där bak >_<

aragorn; folk gillar den där typiska gamla manliga looken, med svett, smuts, ovårdat utseende, ett svärd i handen och beter sig som en gentlman.
utan de där, när han är "normalvårdad" så ser han ut som vilken vanlig man som hellst. Inget speciellt alls.

#14 Ja, så är det nog. Håller med.
Jag gillar långt hår på killar så jag faller ju pladask…och jag faller pladask för Jonny Depp i The Pirates….Håller verkligen med dig E_Hjo i inlägg nr 4…haha =) hummmm…..han med sylt på =) 

tänk om man haft en karl som beskrivs i #14…

Ja, tänk om =)

hummm =)

haah du får åka tillbaka några hundra år och ragga på slagfälten :P

åh…ja gärna =) haha