Senast inköpta #3
Tycker den andra blev lång o jobbig så vi fortsätter här!!
Gärna bilder!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Nya skor med runda nitar och öppen tå. 349 kr.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Har ingen bild ännu, men köpte innan idag en lila skjorta, en lila långärmad tröja, en lite tjockare blå tröja med mönster, tjocka svarta stumpbyxor och en mörkgrå (går lite åt grönt) klänning/tunika. Är jättenöjd!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Örhängen för ~40 kr.

Är det bara jag som shoppar nu?
Idag köpte jag en märkgrå kofta från Bikbok. 299 kr. (Dålig bild med dålig skärpa - men ändå.)
Smutsrosa/gammelrosa top med volanger från Lise Sandal, 500:- :)

Åh jag vill också shoppa :(
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Fick saker igår. Body shop grejs, ett par svarta calvin klein trosor och en pepe jeans t-shirt med Andy Warhol tryck.

Funderar på att klicka hem en klänning från Stylebystars ->klänningar -> den i rad tre (blå i satin) 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Wonder Powder samt puderborste från Make Up Store, grymt bra men mindre grymt pris, 600:- gick det på.. Men det är mycket puder i burken så det känns som det kommer räcka i en evighet, hoppas på det iaf. Blev också en vit top/tunika från Nolita med volang i ärmsluten och längst ner, 1400:- samt en grå go halsduk med volang från HM, 150:- =)
Cover All Mix pennor från Make Up Store, 250:- och grymt bra, speciellt den rosa som trollar bort mörka ringar under ögonen!

Var på Ullared igår och hittade lite av varje, bland annat två väskor. Denna som ser ut som en portfölj i lack vad tycker ni om den? Ful eller fin? Ärliga åsikter tack!
Haha två av mina kompisar i skolan var ju diskreta idag. När vi skulle gå till bussen så kollar J konstigt på min väska och kollar sedan på M för att säga något, just i det ögonblicket som jag kollar på J så hon säger inget då. När vi går upp för en trappa så säger M till J "men säg vad det var nu då". Var på J viskar till M något i stil med "Kolla Jennys väska". M stannar då uppe på trappan och väntar tills jag gått förbi, jag kollar då bakåt och ser att hon tittar på min väska och sen på J. Och dom tror att jag inte märker något! Serisöt om dom tycker den är så ful så varför inte bara hålla käft och ta det sen när jag har gått?! Vet att jag inte ska ta åt mig men de är ju aldrig kul att gå runt med grejer som ens vänner tycker är fula ;) Men jag lär fortsätta använda den!
He, blev en hel roman men behövde skriva av mig lite!
Jenny

Här är innefodert, ljus rosa, om det inte hade vart för de så hade jag nog trots allt inte köpt väskan. Den kostade för ävrigt 90 kr och är av märket Saddler, skulle kostat 600 i en vanlig väskbutik!
Jenny

#12 Jag tycker (ärlig talat) att den är skitsnygg.
Älskar väskor i den modellen, har flera själv, men untan axelrem.
#12 Brukar inte gilla den sortens väskor, men om du kombinerar den med rätt sorts kläder och bär den på ett snyggt sätt tror jag det kunde vara riktigt snyggt!

#14 Tack så mycket 
#15 Definera gärna "rätt sorts kläder" enligt din mening :)
Jenny

Köpte även ett linne, kostade runt 70 kr tror jag. Konstiga storlekar kan man säga, det är L på detta och det sitter som ett S! Blev dum färg nu, det är mer turkost i verkligheten.
Jenny

Lila färgad leopardsjal 40 kr!
Jenny

Svart kort "jacka" för endast 120 kr
Det är verkligen riktigt material känns det och ingen skit!
Jenny
#16 Rätt och rätt, finns väl inget rätt och fel egentligen.
Men jag försökte leta lite på google för att visa vad som först dök upp i mitt huvve.
Något åt det hållet kanske? Försökte rita lite snabbt hur jag tänkte mig väskan, haha. (A)
Äh jag vet inte, finns väl flera outfittar den passar till, lite beronde på vad man tänkt göra. :)

Köpte även en väska till för 100 kr, massa trosor för 20 kr/st, värmeskydd för håret & så fick jag en vinterjacka av mamma för 370 spänn, billigt för att vara On The Peak!
Jenny

#20 Okej, jag har mest tänkt att använda den i skolan :) Tack! Vill bara påminna om att man inte får ta bilder från gogle så jag tar bort den ;) För den är därifrån eller?!
Jenny
#22 Ja den är därifrån så ta bort bara. ;)
Klänning 600:- på NK Cocktail och ribbade svarta strumpbyxor med mönster från MQ, 149:- men var snäll och rundade upp 1kr till rädda barnen hehe =)

Ett par klackar (jag borde söka hjälp…).
299 kr på Deichman sko.

Och hårprodukter, mascara och kajal.

#25 Snygga!!
#26 Vad är det för hårprodukter?=)
Jenny

#27 Tack.
Det är schampoo och en conditioner (stavning?), märke Professional Hair Care. Älskar deras hårspray så tänkte att jag ska prova detta också, men jag är inte jätteimponerad hittills.

En ny jacka från H&M. 699 kr men det var 50% rabatt! 

Silvershcampo från L´òreal för 130 kr och så 20 % rabatt på det :) Skitbra!
Jenny
Armband från Rachel Leigh( bild på denna länken; http://www.tintinstyle.se/system/search/product.asp?id=1191&m=127&page=2&rnum=16) och puderfoundation från Make Up Store ;p

#31 Gud vilket fint!!
Jenny

Franskt manikyrset & 2 andra nagellack. Igår köpte jag en blus, en rosa långärmad t-shirt och en grå kofta från Zara.
Köpte lite försenade julklappar idag på mellandagsrean, blev två armband och två halsband från Bijou Brigitte. Nu gäller det bara att försöka välja vem som får vad. ;)
Ett par persikofärgade jeans från Salt, 90kr med 70% rea! Sjukt små storlekar dock - jag har normalt sett small, och fick ta storlek large!
Tre linnen från H&M och en stickad trekvartsärm från Vero Moda.

Mvh Stephanie 

Ett par gröna (den vanliga gröna gummistövel färgen) hunter stövlar.

En gron t-shirt fran H&M med spetsdetaljer i urringningen och ett par grona jeans :) Exakt samma farg som t-shirten sa kassorskan tittade lite roligt pa mig nar jag kom och skulle betala :P
// Amanda

En svart klänning till nyår, örhängen & ett halsband som matchar stenarna på klänningen, en bh & vecko revyn =)
Jenny
Jag har köpt en lila huvtröja från Divided och en svart kofta från dam-avdelningen på H&M. Bra basplagg, tycker jag!

Ljusrosa jacka från Boomerang.

#41 Snygga:D
Idag blev det ett set armband från Gina Tricot. Guld, svart och lila är färgerna - PRECIS mina färger och det fanns ett kvar som bara väntade på att bli köpt av mig! ^^

foundation och foundation borste =)
En lilarosa scarf från Lindex 

Mvh Stephanie 

Sminksvamp.
Och häromveckan köpte jag ögonskugga, ögonskuggspensel, ögronbrynspenna, nagellack och ett par vantar.

Hehe mina senaste inköp 
Jenny

Oh sa sota!! :) Gnagare ar laskiga dock….. 
// Amanda
#48 Vilken tur att det inte är några gnagare då 

Mvh Stephanie 

#48 Visst är dom :) Men hehe somsagt så räknas inte marsvin till gnagare ;)
Jenny

#49 Ar de inte? :O Vad pinsamt det har blev nu da :P
// Amanda

#51 Hihi marsvin hör inte till gnagare nej ;) Många tror det så de är lugnt 
Jenny

Idag klickade jag hem lite smink fran Benefit (Smokin' Eye pallette, ogonskuggsprimer, face primer och concealer-puder).
Kopte ocksa tva klanningar.
// Amanda

Shoppade i tisdags. Köpte ett par shorts, två t-shirt och två tröjor. Tror det var allt. Bilder på allting finns på bloggen: http://liivahliin.blogg.se Titta gärna :)

Gooodis på Willys:D

#53 & #56 Snygga klänningar och snygga skor:D

#57 Tack :D
// Amanda

T-shirt från Lindex med liten dragkedja. 99 kr.

Och så den här tröjan, också från Lindex. Cirka 300 kr.
Klänning från Rabens Saloner, 1400:-

skönhetsbiblen =)
#62 Ohh, har du fått hem den nu? Jag får komma och läsa den ! : )

Alltså jag har inte köpt nått på aslänge…måste shoppa!!!

Var en evighet sen jag shoppade känns det som. Försöker ju flitigt hålla pengarna inför utlandsresan som äger rum om ett tag.
Men senaste inköpet var nog en ny mascara - lash stiletto, ögonfransböjare, (*försöker minnas…det har gått lång tid ju*)…(*kikar in i garderoben för att se*) en grå hoodie från Bikbok och en skjorta från H&M man. Och om det räknas, en halv bikini, typ…har bara fått hem trosorna än så länge, överdelen kommer snart :)

#63 gör det :D

#66 Fint! 

Jisses vad ni shoppar! Själv har jag inte köpt något speciellt på kanske 6-7 månader. Har mest shoppat åt djuren! :P Sen hatar jag att gå runt i affärer, får huvudvärk av det + att jag ändå aldrig hittar något som passar :/
Helst vill jag bara ha en hel garderob full med kläder så jag aldrig någonsin mer slipper gå i ett shoppingcenter eller dyl. :)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

#68 Tackar :D
- Medarbetare på studier.ifokus
Köpte en vit kajal och ett par örhängen i torsdags..
Har ingen bild, men iallafall så var det senast inköpta en Svart kavaj från Red and Green. Toksnygg men tokdyr! Dock har jag valt att se det som en investering då jag kommer att ha stor användning för den..

#69 Det som är så roligt att shoppa ;) Jag hade heller dock inte teckat nej till en välfylld garderob!
#72 Visa gärna bild sen :) Får man fråga vad den gick på?
Jenny

Ingen kanonbild men… Jag fick hem ett par skyhöga klackar idag. Beställda från have2have.com för ~600 kr.
Beställde hem smink ifrån ELF igår kväll för 450 kronor totalt
Beställde fem eller sex mineral-ögonskuggor, 'total fase brush', fyra läppglans och en ögonskuggs-primer. Kan ha varit något mer, är glömsk 
Väntar nu spänt på att det ska komma!
Ingen bild men två vita, långa linnen och en röd tröja med 3/4 veckade ärmar från &M :)
Underbar klänning från Traffic People, 1300:- :)

#74 Riktigt snygga!!
Jenny

#79 Tack! De är mina små älsklingar. 
Inhandlade en klänning, ett långt linne och en kofta från Gina Tricot igår, 450:-
Smink från Kicks och Lindex, 450:-
Allt kommer från H&M
Kavajen kostade 299:- (fast den var på rea, kostade egentligen hundra kronor mer)
Blusen kostade 149:-
Kjolen kostade 99:-
Köpte även en marinblå t-shirt (ej på bild) med vita horisontella ränder, den är i trikå med ett marinblått sidenband med en rosett i urringningen. Den kostade 149:-
Sedan var jag på Kicks och köpte en mascara, 'Maybelline Falsies Volum' Express', och en foundation, också från Maybelline, 'Dream Satin liquid'. Har provat båda, dom är väldigt bra. Dock så tycker jag att 'Maybelline Volum' Colossal', som jag hade innan, är bättre. :)
Ps. På Kicks är mascaran på extrapris för klubbmedlemmar! Passa på!

#82 Oooh vad fint!
#83 Jupp, just den outfiten ska jag ha på examen ^^ (Till nian) Sedan passar ju delarna var för sig till nästan vad som helst… ;P

#82 Jätte fint!
Jenny
#85 Tack! Skulle tagit en bild när jag har på den, men jag är lat. .____.

#87 Söt!
Jenny

Jag klickade precis hem denna!
Jenny
#89 Ååh, den är jättesnygg!

#90 Ja 
Jenny
#89 Såg på den idag faktiskt, skitsnygg! 

#92 Ja , jag hoppas bara att den är lika fin i verkligheten :)
Jenny
#94 Jättefin! Gärna bilder på resten också ;D
Linne. Gina Tricot.
Hipsters(?) & bh svart spets samt en till bh i vit spets. H&M.
Leggings med coola runda nitar som ett mönster. **Gina Tricot.
**Örhängen, nitar och ros. Gina Tricot.

#96 Snyggt!

#94 Snygg!
#96 Läckert!
#97 Åh vilken söt!
Jenny
#96 Fint linne :D .. Och snygga naglar också ;)
#95 Japp bilderna kommer imorn på resten :D
#98, #99, #100 - Tack :D

Nu har jag fått hem klänningen jag beställde och är supernöjd! Fler bilder finns på bloggen som ni hittar i signaturen
Jenny

#104 SNYGG. 

#105 Ja jag gillar den verkligen! Vet inte om du har kikat in på bloggen men gör det annars så får du se ryggen :) 249 spänn hos nelly.com! Och du har CSNkort va? då har du 10% rabatt och fri frakt!
Jenny

#106 Jag studerar inte, men 249 kr är inget farligt pris. Jo jag såg ryggen på bloggen, det är ju nästan den som gör klänningen. Hur fin som helst. 

#107 Ja den är verkligen värd 250 spänn 
Jenny
#104 Snygg! Har en likadan fast vit och med lite mer urrinning i ryggen från Topshop =)

#109 Tack! Din låter fin den med 
Jenny
En svart kam, som e lättare att tuppera håret med ^^
två par Converse, nya vita eftersom mina gamma börjar gå sönder och ett par ljusrosa 

#112 Åh jag vill med ha! Fast ett par USA mönstrade och ett par gröna
Jenny
Igår blev det två tunikor, ett vitt långt linne, nagellack och nagellacksremover. Även en äckligt snygg kort svart jeansjacka jag förälskade mig i!

#114 Vill se jackan!
#115, 116 Snygga saker!
#117 Fin!
Jenny
#118 Tack=)

Det blev 2 linnen från Gina Tricot, deras linnen med snygg rygg är tillbaka :D
Sen blev det en kajal, mascara och ögonbrynspenna. Men också lite nitar.

#121 Fina saker! vad ska du göra med nitarna? =) vart köpte du dom?
Ett par basic tygskor för 150 kr inhandlades idag!
Jenny

#122 Ska sätta dit dem på en väska som jag ska beställa senare idag, dem är köpta på panduro :)
#120 Jätte snygg :D

Blev lite nödvändiga grejer idag som concealer och ögonbrynskniv (tycker det gör så ont att noppa dem), men köpte också ett par lösögonfransar som jag ska prova.
Concealer från Loreal, ögonbrynskniv och lösögonfransar från Depend.
#125 funkar ögonbrynskniv lika bra som en noppare?. Eller blire kvar småsmåsmå strån?.

#126 Jag tycker det är lättare att få bort dem små stråna med ögonbrynskniven medans dem grövre är lite jobbigare. Men jag har inte fått in tekniken riktigt än heller :)
Jag har inte noppat mina ögonbryn själv nångång, så jag kan inte riktigt jämföra.
"127 jaha okej… jag har en ögonbrynskniv hemma som jag fick i julklapp, men aldrig använt. Men ska kanske prova den snart :)

Klickade hem denna häromdagen, vet dock inte riktigt vad jag tycker om spetsäremn men den borde inte vara för svår att avlägsna :)
Jenny
Igår blev en eeeefterlängtad studentklänning från MQ äntligen MIN!!!! *bubblar av lycka*!!!! 

Även en mascara från nivea och en nagelfil från kicks 

#130 När någon säger så, så vill man ju ha bildbevis :D
#131 jo, det lär komma då jag orkat lägga in mobilbilderna till datorn 

Fick min väska idag som jag har beställt, pimpade den med några nitar också. Och igår fick jag mina töjningssmycken som jag också har beställt.

Klänningen kom idag!
Jenny

Byxor från Topshop, adidas tröja och byxor ville egentligen inte ha byxorna men eftersom tröjan på "vuxen" avdelningen kostade 300 kr mer och det var i princip samma storlekar så tog jag setet ändå och 3 ringar och armband från punktshop och en ring från blue moon.
(Ringen från punktshop på bilden.)
Fyra nagellacks och en nagelpenna blev det igår! :)
Rosa pilotisar från bianco =)
En T-shirt från H&M för 49.50 var nog mitt senaste köp ^^
Bikini från HM som jag kunde inviga idag, är 20 grader på vår altan där solen ligger på 
Senast inköpte.. var nog en magnum mandel tror jag..
Skämt åsido köpte jag en pincett (stavning?) idag, grym!

Inte direkt jag som betalat men fått en piké och tröja från Lyle&Scott, sen ska jag få ett par byxor från GANT och så kanske det blir ytterligare något klädesplagg när jag fick ett riktigt positivt lönebesked. =)
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Var ett tag sen jag shoppade…Men här är lite smått och gott som jag shoppat senast. (plus en huvtröja med broderadevingar på ryggen 399:- Carlings som ej är med på bilden.)
Låga stuprör Jeans från New Yorker 99:- (rea)
Hårfläta New Yorker 49kr (har jag för mig)
Skor från Skopunkten 349:-
Lumene Facial Serum Energy Shot från Lindex 99:- (rea)
Är helt beroende av den nu! Den är nog en av de bästa och behagligaste krämer för ansiktet som jag prövat! Och jag har prövat en hel del. ;)
#144 Skorna :D
Jag köpte två söta linnen häromdan, ett svart och ett puderrosa med små blommor på :)

#145 snygga va? ;D
#146 Sjukt snygga! :D
Idag shoppade jag upp mina sista pengar från förra månandes studiebidrag, så det blev:
- Handväska utav större bagmodell, Nicole
- Svarta leggings med dragkedjor i bensluten, Åhlens
- Armband, Lindex
- Svart linne i längre modell (halvtransparant), H&M
- Grå jeansjacka i kort modell, H&M
- Ögonfransböjare, Bodyshop
Tog en helt sjukt kass bild i spegeln, haha, men bättre än inget antar jag. Har iallafall allting på mig ;)
Så nu får jag snällt sitta och vänta på nästa löning, som kommer nästa vecka 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#148 Åh, snygg väska :D
#149 Tack! Den ser jättekonstig ut på bilden ser jag nu, men nåja ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Hmm…jag har inte shoppat på aslänge ju…Måste shoppa nått till mig själv snart!

Gör en ny tråd denna är så seg.