Sajtvärd - Linnea
Här är första delen av en artikelserie som kommer att handla om alla som hjälps åt för att hålla igång Glamour. Vi som ser till att sajten är aktiv och att allt sköts.
Hej!
Det är jag som är Sajtvärd för Glamour sajten. Jag är en 19-årig tjej från Stockholm, som ni kanske ser så heter jag Linnea.
Jag har varit Sajtvärd för Glamour i snart ett år, innan dess var jag endast Medarbetare här. Hela mitt sammarbete med iFokus startade i augusti 2005 då jag hjälpte till med sajten Ridsport. Det dröjde ungefär ett år innan jag blev Sajtvärd där, då jag tog över Lindas jobb och hade hand om Ridsport iFokus.
Där blev jag 'fast' i kanske 1 år, men när hästen såldes så kände jag inte samma brinnande intresse för just ridsporten.
Det var då Glamour kom in i bilden, och sen dess har jag blivit fast här.
Lite mer om mig själv så bor jag i en kommun som ligger strax utanför Stockholm, här bor jag med min familj och våra två katter. Här har jag bott sen jag föddes och trivs väldigt bra.
Den 10/7 -08 så köpte vi ett sommarställe i närheten av Falun som vi ska börja fixa i ordning. Det ska bli våran nya 'släktgård', där alla kan träffas på vissa högtider.
Utöver våra katter så har jag även en häst, som bor i Bålsta som ligger drygt 4 mil hemifrån mig. Ett svenskt varmblod på 14 år som heter Troya. Så det är där jag lägger den största delen av min fritid. Annars är det väl vänner, familjen och det vanliga, och såklart iFokus som tar resten av tiden.

Och till sist så kanske jag borde tala om vad jag jobbar med, detta är nog det som är minst glamourösa i mitt liv just nu. Det är så att jag jobbar på en brädgård, ja det är tyvärr sant. Packa paket med spik och skruv, räkna löpmeter brädor osv osv. Som sagt är inte det mest glamouröst jobbet, men det är kul och jag trivs.
Nu kanske ni undrar hur glamouren passar in i mitt liv?
Det är nog lite svårt att svara på, men det finns ju sånt som smink, kläder, hår, frisyrer, hudvård, naglar, klänningar, matcha och framförallt höga klackar! Det är sånt jag bara älskar att pyssla med.

_Så det är nog där som glamouren kommer in i mitt liv. _
Av: LinneaG
- [Personlig sida](javascript:void top.ShowProfile('LinneaG'))
- [Kontakta](javascript:void top.ShowProfile('LinneaG', 'Contact.aspx'))
Datum för publicering
- 2008-07-11

:D

Kul läsning! :)
Roligt att läsa! :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

jag måste bara påpeka att det är lite faktafel i artiklen. ;)
jag tog över som Sajtvärd direkt från linda på ridsport. du avgick som Medarbetare bara ett par dagar innan jag tog över som värd. under tiden som jag var Medarbetare fram till jag tog över var du inte inne speciellt mycket och att kalla det sajtvärd är nog att ta i.

#4 - Sajtvärd var jag ett tag för Ridsport. Inte så länge men när Linda tappade intresset så tog jag över, var väl till en början 'bara' Medarbetare.
#5, men hade du sajtvärdens rättigheter där inne då ?

skrev ett inlägg, men verkar ha försvunnit.
#5 när linda tappade intresset var jag Medarbetare, du var inte speciellt aktiv där då heller.

#7 - Har det här verkligen så mycket mer artikeln att göra?! Kontakta mig via pm om det är något ni vill diskutera.