Korta frisyrer!
Jag som haft lite längre hår (åtminstone inte kortare än till axlarna) i näästan hela mitt liv, funderar på att klippa en kortare frisyr nu. Dels för att det är så slitet och skulle va väldigt bra för mitt hår, o dels för det tar evigheter å föna det ^^ Så jag vill nu att ni slänger in så mkt bilder ni kan på korta frisyrer! :D
#2, lite väl kort för o passa på mig, du har smalare ansikte än jag (; Jag vill ha nån centimeter eller två nedanför öronen o sen liksom .. uppklippt i lite snedlugg.. ingen som har nåt sånt o kan visa ? (;
#1, har du inget kort man ser frisyren bättre ? :)
Nu ser det mer ut såhär.
Kanske lite längre än du hade tänkt dig, men lite inspiration och idéer kanske man kan få ändå. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#5, det är ungefär så jag vill ha! Fast något kortare tror jag. Om jag nu vågar genomföra det hela ^^ Men mitt hår skulle verkligen uppskatta en sån klippning :D O frisören skulle nog bli glad av att få klippa bort så mkt slitet hår haha =)
Tänk bara på att det krävs lite på morgonen för att få det att se ut så.. ;) Men är inte nödvändigtvis svårt och tidskrävande, om man har lite vana. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jo, det förstår jag :) Men just nu så plattar jag o styr som en första klassens pedant med håret, så jobbigare kan det nog inte bli för mig haha =)
Samma här.. Fast inte bara plattång för min del, utan en hel hög med stylingprodukter används varje dag också.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#9 haha .. :) Jag har inte så mkt produkter i, men jag tvättar håret varje dag, fönar å plattar, jag är rena tortyrmakaren för mitt hår^^ Sen står jag å plattar luggen 498 ggr för att den ska ligga Precis rätt :P
Jag förstår dig ^^ Jag har alltid haft långt hår (nästan) men så i början av sommaren så bestämde jag att nu får det vara slut på det här tråkiga, bara hänga håret. Så jag kapade en decimeter eller så. Fy, vad hemskt det var. Jag grät i en veckan (fast det kan ha berott på den hemska pudelluggen jag klippte till då också ;P) sen blev det bra. Nu börjar det bli långt igen :P
Men det kommer nog bli jättebra!
Hanna
Murre_Uddiz, gillar din frisyr också! :)
Har bokat klipptid på fredag, så jag får fundera lite.. å så ska väl frisören få säga ett o annat också :)
Om man ändå våga klippa sig kort :/ ;)
#17 Du passa sjukt bra i page:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#17 skitsnyggt!
han har liksa tröja som min syrra xD
jag har precis klippt mig från typ 70 cm långt hår till typ 5cm .. jag kan lova att jag tog för mycket schampoo vid första duschen :P
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
#21 har typ likadant nu fast lite taggigare .. då jag inte riktigt passar i rak klippt..
Tycker inte riktigt om att visa upp bilder på mig själv :P
www.tmfoto.se
#24 snyggt :)
www.tmfoto.se
Jag har just klippt av mig nästan allt hår och har pojkfrisyr….
Mitt råd tänk över saken..det är både befriende och lite "naket"

#28 - riktigt snyggt!

#28 Vilken skillnad. Jättesnyggt!
#29-30 Tackar!:) de vart mycket snyggare nu, märker jag ju mer jag tittar.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆