Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskor
Läst 1121 ggr
yoanna
0

Extremt smala hälar!?

Idag har jag vart på jakt efter ett par ballerinaskor som passar personer som mig med extremt smala hälar, men det verkar helt omöjligt att hitta ett par… Jag har provat med olika typer av sulor i skorna och sen provade jag även med sulor som man kan sätta baktill i skon vid hälen, jag har hört folk som får det att funka. Men inget av det funkade. Och svaret jag fick av personalen på butikerna va att dom inte hade några fler idéer, så nu frågar jag er här inne om ni har några bra idéer eller om någon annan har/haft samma problem som mig med det här? 🙂

Karmatarerskanise
0

Fungerar det inte med inlägg i skorna finns det inga andra sätt. Om inte barnstorlekar fungerar.

yoanna
0

Finns det inga andra butiker än dom "vanliga" butikerna som typ din sko, scorett, deicmann m.fl. som har skor för smalare fötter. Har stolek 39 på mina fötter men  dom e ju så extremt smala :/

Karmatarerskanise
0

Sökte på "små skor" och fann bland annat den här; http://petiteshoe.se/sma-skor

yoanna
0

På den sidan finns det bara skor upp till storlek 35, och jag har 39 :)

Karmatarerskanise
0

Aha. Då känner jag inte till någon sida. Har aldrig sett skor som är smalare än vanligt.

Då får man nog specialbeställa och det är riktigt dyrt.

spacesheep
0

Jag säger HM's barnavdelning! De har oftast skor till 38-39. Jag har väldigt smala 39:or, och deras barnskor passar tusen gånger bättre än de vuxna 😃