Behöver tips.
Har någon nåt bra tips på någon produkt till ansiktet som jämnar ut hudtonen.. Har rätt så "flammig" hy och även finnar. Vill ha ett naturligt resultat, att man inte ser så sminkad ut.
Har även mörka ringar under ögonen.
Har prövat maybelline dream satin liquid foundation men tycker att den är lite väl övertäckande (inte så naturligt resultat) och den täpper till porerna för när jag använt det kommer det ännu mer finnar.
Är helt ute vad som gäller med smink o dyl.. :)

Concealer under ögonen samt en foundation. Jag gillar Make Up Stores produkter, concealern jag använder heter reflex cover och foundation använder jag deras sport foundation med inbyggd borste.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag brukar köra med färgad dagcreme eller BB-creme
Prova mineralfoundation! Jag har en från Loreal jag använder då jag är rödflammig i ansiktet.. fungerar superbra! :)

BB-cream, jag har Garniers men vet många som är nöljda med Loreals också!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jag har också problem med finnar och annat, så jag fick nys om Cliniques foundation Anti-Blemish. Den kostar mer än vad en foundation ifrån t.ex MaxFactor gör, men den är värd det. Tror att den kostar 320 kr för 30 ml.
Den ger ett naturligt resultat och hjälper din hud att reducera rödheten & ev. finnar. Den har hjälp mig väldigt mycket faktiskt :) Bara du har en bra rengöringsrutin efteråt så ska inte en bra foundation påverka din hud överhuvudtaget!
Bodyshops BB-kräm är bra. :-)