(S) Garderobsrensning
Håller på att rensa garderoben och tänkte nu sälja sådant som jag inte använt. Allt är alltså i nyskick om inget annat anges!
Alla priser kan diskuteras och bilder läggs in vartefter eller vid intresse. Allt finns i Stockholm, frakt kan ordnas och i vissa fall gratis.
1. Blåjeans med hål stl 25. Köpta på BikBok för 599:- säljes för 300:-
2. Militärgröna jeans, stl 38. Köpta på Gina Tricot för 399:- säljes för 200:-
3. Svarta jeans med sömmar från Zoul, stl 29. Köpta på MQ för 699:- säljes för 300:-
4. Svarta oversize jeans, ca stl 44. Köpta på Cubus för 399:- säljes för 100:-
5. Vit t-shirt med tryck från Nike, stl M. Köpt på FootLocker för 299:- säljes för 100:-
6. Grön/svart-rutig skjorta från Crocker, stl XS. Köpt på JC för 599:- säljes för 200:-. Väldigt stor i storleken, passar på alla från XS-M
7. Grå t-shirt med tryck från Disturbia, stl XL. Köpt på PunkFish i USA för 499:- säljes för 200:-
8. Mörkgrå t-shirt med tryck från Thanabat, stl L. Köpt på Thanabat i USA för 299:- säljes för 100:-
9. Svart/vit baseballtröja med texten ”All You Need Is Love”, Onesize. Köpt på Melba.se för 299:- säljes för 100:-. Använd men inget fel på!
10. Blå jeansväst med gepard-mönster vid sidan om dragkedjan och nitar, Onesize. Köpt i Taiwan för 599:- säljes för 300:-
11. Vit silkeslinne, stl M. Köpt på BikBok för 299:- säljes för 100:-
12. Diverse t-shirts, blandade märken och storlekar. Säljes för 50:-/styck
Kontakt: Kommentar, PM eller via min mail tildajons@live.se
.
4. Svarta oversize jeans, ca stl 44. Köpta på Cubus för 399:- säljes för 100:-
7. Grå t-shirt med tryck från Disturbia, stl XL. Köpt på PunkFish i USA för 499:- säljes för 200:-
8. Mörkgrå t-shirt med tryck från Thanabat, stl L. Köpt på Thanabat i USA för 299:- säljes för 100:-
12. Diverse t-shirts, blandade märken och storlekar. Säljes för 50:-/styck
finns det bilder?
#1 Jag fixar det under dagen :)
.
#2 great! :)
Annonser ska lägga i den nålade tråden som är till för dessa.
Här står varför.
#27 Ojdå, läste inte ordentligt där :/ sorry!
.
ALLT säljs nu för 50 kronor styck oavsett tidigare pris!
.
Intresserad av #4 och #5, hur är de i strl? Kan du jämföra med någon affär som finns i sverige, exempelvis h&m, gina, vero etc :)
#30 #4 skulle jag säga är en S/M och #5 en svensk L. Kan dock inte garantera att detta stämmer då jag inte vet men #4 är något mindre än #5 :)
.
Säljer en massa oanvända plagg, väskor, skor etc på bloppisen.
Du får pruta hur mycket som helst och paketpris gäller om du köper flera saker.:-) Kan även mötas upp i Sthlm
Hur är #11, #21 och #22 i storleken?