Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 1469 ggr
Peak303
0

Student klänning!

Någon här som har tips på olika affärer som har fina klänningar som passar till studenten? :) 

Har kollat på nätet men vågar inte riktigt beställa någon då dem är alldeles för stora trots storlek XS. (hittade samma klänning i en butik och provade)

Jättetacksam för svar då jag letat rätt länge ^^

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Gaiezza
0

Jenjenhouse.se

Bacon, svaret är bacon. 

skotty
0

Nelly? :)

Peak303
0

#1: Kändes som om de var rätt dyra!

#2: Som sagt, vågar inte beställa med tanke på att jag är rätt smal och sällan kan använda vissa kläder pga det :/

-'  Malin Hultman

Bruden-Mbuti
0

om du känner nån som är duktig på att sy så kan du be den att sy upp en personlig klänning.

ibland kan det bli billigare att ändra en gammal klänning(material är ju så dyrt numera) eller att köpa på second hand och sy in.

fidojunior
0

Vila, Salt, Vero Moda, MQ är några affärer som jag har sett har fina vita klänningar.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

TheGeneralIdea
0

Asos.com har fina klänningar, det är även mid-season sale just nu :)

YellowKiwi
0

Om man beställer från jenejenhouse får man ränka med att det man beställer blir mycket dyrare än vad det står. De har mycket kostnader som står "i det finstilta"

pistenbully
0

Just nu kryllar det av vita klänningar ute i klädbutikerna, alla klädaffärer vill ju självklart vara med och dela på vinsten av en sådan sak, dumma vore dom annars ;-) Så åk till närmsta stad eller köpcentrum och titta så kan jag lova att du hittar något passande :-D

Peak303
0

#9: hittade en till slut. Men det tog ett tag då nästan ingen fanns i min storlek :o

-'  Malin Hultman

pistenbully
0

#10 såg sedan att tråden va skriven för ett tag sedan, förlåt :-P Men vad kul att du hittat, hoppas du får en trevlig dag! :-D

Peak303
0

#11: Tack så mycket :D

-'  Malin Hultman