Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 1015 ggr
nattinamnam
0

Syntethår White blonde

Hej!

Undar om det är någon som äger syntethår från happyhair.se i färgen "white blonde". Är du isf nöjd med håret? Skulle verkligen uppskatta om någon ville lägga upp en bild då jag är lite osäker på nyansen :)!

Länk till vad jag snackar om: http://www.happyhair.se/syntethar/clip-on-set/clip-on-set-white-blonde-rak

Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...

fanniiiiie
1

Beställ äkta hår! Oäkta är inte alls värt att köpa, verkligen inte alls. 
Mer finns inte att säga om det, oäkta är hemskt helt enkelt, inget att ha. :-) Är så värt pengarna att köpa äkta. Behandla det rätt & du kan hålla det i bra skick grymt länge!

Använt löshår sen ca 2 år tillbaka. Beställer själv från Rapunzel & även beställt från Beautynet.

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

Charlott_
0

#1 Det är väl inget fel att beställa äkta hår ifrån happyhair.se? Det är min pojkväns låssas mamma som äger de företaget och jag har inte hört något negativt med hennes äkta hår :)

fanniiiiie
0

#2 Som jag skrev så har jag själv enbart beställt från Rapunzel & beautynet. Och vet dessutom ingen annan heller som beställt från happyhair. Så har ingen aning alls om hur håret därifrån är. 🙂

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

sunnys
0

För ett par år sen beställde jag löshår i syntet från happyhair, men jag råder dig att köpa äkta. Har bara investerat i äkta sedan dess, kan helt enkelt bara hålla med #1. Sen behöver ju inte allt äkta löshår kosta en förmögenhet om det nu är priset som spelar in 🙂

#2 nu frågade ju hon om löshår i syntet inte äkta löshår, säkerligen är deras äkta hår helt okej men som sagt är ju inte syntet det roligaste, tycker jag i alla fall. ;)