Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: mode
Läst 2349 ggr
Minrandigalama
1

Victorias secret

Hej! Jag har precis börjat jobba för ett företag som säljer Victorias secret produkter ! Jag tänkte bara höra om det är någon som ev. Skulle vara intresserade av att ha ett homeparty ? :-) Jag kommer börja få hem produkter imorgon och jag kommer också att kunna skicka produkter med posten, dock vet jag inte vad frakten är ännu. Men om du är intresserad av ett homeparty eller produkter är det bara att PM:a mig! Ställ gärna frågor :-) Det är främst body mist's och body lotion även body butter finns. Men iband finns det väskor och smink också. Ibland kommer det även in andra produkter. Jag finns i Stockholm så skulle vara bra om du som vill ha ett party inte bor allt för långt bort! Kan även ha party i Enköping :-) Mvh Sandra

Minrandigalama
0
Bruden-Mbuti
0

så jäkla kul att du börjar sälja min favorit märke.

hörs senare kommer boka in ett party😃

Minrandigalama
0

Håller med !

Absolut har svarat på ditt Pm ! ;)

[EvaJ64]
0

Hej!

Tänkte kolla med dig om du även gör VS home-party i Nykvarn/Mariefred området?? Vi har lite panik då den tilltänkta personen som skulle genomföra visningen på fredag har gått under jorden… 😮 Hör gärna av dig så snart du kan om du har möjlighet eller vet någon annan som kanske kan.

/Eva