Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 3993 ggr
NinaToy
0

Komplex.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har ni några komplex? :D Det enda jag tycker att jag har är möjligtvis att jag vill ha mer ljusblåa ögon.. :P Annars inget. :$

mandymoo
0

Oj så mycket plats finns inte här ;)

bebbe
0

Min breda bak

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

MiaMaria
0

Mina lår

elin
0

min näsa i profil..

/Elin

Beckaboo
0

Det jag har allra mest komplex över just nu är nog min tandställning.. men snart är den borta:)

[slo]
0

#1 Håller med :)

Linda
0

Oj mina komplex är att jag har oerhört obefintlig rumpa, mer lik en kille om man ser mig bakifrån….

Faxlin
0

Jag håller med #1: Så stor serverplats finns inte på denna jord är jag rädd för.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

E_hjo
0

Jag hatar allt på mej själv. Finns nog inget jag är nöjd över, eller jo, mina händer kanske men annars så inget… =/

Linda
0

#9 Inte ska du hata dig själv!!

-Du ska älska dig själv:)

E_hjo
0

Hehe
det är ju inte så lätt att älska sig själv när man… hatar sig självt.
Tssss =)

Linda
0

Då vill jag passa på och göra reklam för www.insidan.ifokus.se Glad

Faxlin
0

haha, nu lät det som om alla där hatar sig själv. Så är det ju inte. hihi
Insidan rekomenderas starkt. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Linda
0

ha ha nä det var inte så jag menade.

-Men där inne kanske förhoppningsvis du får hjälp att komma på att du faktist är BÄST, för det e klart att du är bra:)

NinaToy
0

Jag känns som värsta egoisten, men det är väll inte fel att va nöjd med sig själv? :$

E_hjo
0

Det är INGET fel att va nöjd över sig själv!!!
Finns dett nått bättre??

minipie
0

Hihi.. har lite komplex för mina runda lår.. men det är nog allt.

Madde
0

Hmm det där med komplex är inte lätt.

Alla har vi haft/har det någon gång under livets gång.

Mobbad som man varit så har man alltid kännt sig ful och så. Men varför ska en mobbare få trycka ner mig.

Har högt tandkött, hehe, kanske inte är något man lider av men, jag gör så gott jag kan.

Jag har nu vänt det till något positivt och idag ler jag på alla kort som tas och jag är faktiskt rätt nöjd med mig själv. Men som sagt ibland har man ju sina dagar när man måste få tycka synd om sig själv. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

LinneaG
0

Ja skulle vilja ha lite mindre lår, mest insidan, det som är svårast att träna bort såklart! Sen för små bröst, men det har vi ju redan pratat om i en annan tråd. Ja skulle så gärna vilja slippa ha linser eller glasögon och kunna se med båda ögonen samtidigt och se normal ut framifrån utan att ena ögat går åt ena hållet. Skulle gärna vilja ha en stl mindre i skor och såna små saker.

sarae
0

hmmm…lättare om jag skriver vad jag inte har komplex för. Mina ögon, tänder och ben….resten har man väl komplex över.

linnrisedal
0

Min näsa.Den är för stor. och min högra kind. har olika stora kinder!

bubbelbubbel
0

min mage, det är nog det jag har mest komplex över.
annars är jag nog inte missnöjd, eller ja, haha, det är jag väl.
men det är väl bara att acceptera, eller förändra ?

__iE
0

mage o lår mest, men det ska fixas ^^ :P

men har även komplex över min läng- ibland, mina fötter mm mm

KajsaM
0

Mina lår och mage, men det ska fixas ;D

Lotta_A
0

Hm. försöker att inte tänka så mycket på sånt där. Men ajja. Jag försöker vara nöjd med mig själv. Det är ändå inget man kan göra något åt. Man ser ut som man ser ut lixom.

Wanilj
0

mina händer har blivit så slitna!!! de ser gamla ut….. och mina bröst de är hemskt trista mot hur de var före barnen..

Linda
0

#26 Det var mina oxå , men nu har de börjat bli fina igen (händerna)

Wanilj
0

#27… jahaa? hur har de blivit det? har du använt krämer eller är det nu när du inte är ute i stallet och kyler dem mm??

Linda
0

#28 Slipper allt slit med städning och stallet antar jag..

[tiiia]
0

min näsa och mina bröst isf.

Linda
0

jag har aldrig haft komplex för min näsa föränn jag fick höra i julas att jag och min lillebror har lika dana näsor…Vi har alltid skojjat med honom och sagt att han kunde vara modell om det inte vore för hans enorma näsa…

När jag frågade C så svarade han: Ja men att den e sne det har ju med att göra att du blev hundbiten väll?!

-Såååå enorm e den inte, lite annorlunda kanske…

Suck så nu sitter jag här med enorm sne näsa….Suck..

lisette
0

mina fötter (ankfötter med sneda tår) är mitt enda komplex.

egenligen är det inget komplex heller, för jag skäms inte för dem och har inga panikkänslor för att gå barfota. men de är bara osnygga.

Linda
0

Sneda tår har jag oxå..efter alla brutna tår..

Jag har inte en enda tå som inte varit bruten det är faktist sant!

Så du kan ju tänka dig att jag inte gärna går i skor med öppen tå..

Sussi
0

#31 Haha, linda nu är du för härlig igen :)

Finns en del på mig som jag inte gillar, bla min näsa. Stackars näsor, de är sällan omtyckta av ägaren har jag märkt.

Linda
0

Visste ni att n'äsan är det ända som fortsätter att växa hela livet, måtte jag dö ung och snygg annars kanske de inte får igen kistlocket om jag blir 98….

Sussi
0

#35 Dom kan vika den ;)

Men nu blev jag ju räddHemlis Min får absolut inte växa mera!

Linda
0

Ha ha

Har du aldrig sett hur stora näsor gamla gubbar har?

-Tänk att vissa av dem har varit värsta snyggingarna som yngre..

lisette
0

jag tycker jag har fin näsa… sambon kallar den för aristokratnäsa… ;) ingen bild här på jobb dock…

linda. det är näsan o öronen som fortsätter växa- har du itne sett alla gamlingar så stora öron de har? *ångest*

Linda
0

Åh fy, ja då hoppas jag att jag inte blir 98…

cosmonita
0

Endast min vikt. Allt annat är helt ok.

lisette
0

här är bild på min snok… ;)

bubbelbubbel
0

haha, att näsan fortsätter växa, hahaha, tur man har en liten näsa nu då så den kan växa till sig. ;) och små öron har jag meed. :)

Engla
0

Jag har komplex för det mesta…Men mest nöjd är jag med mina ögon.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Mandysan
0

Mina lår
Mitt ärr i pannan
Att mitt ena bröst är mindre än det andra

Milli
0

åhh, har så många komplex… inte nöjd med nått… men det värsta är nog mina tår, mina bröst, mina kinder, mina lår och min mage… tror det va allt iaf.

NinaToy
0

Hmm vet inte om man kan kalla ärr för komplex, men jag har ett jätteärr över hela mitt vöänstra lår på utsidan, från mina höftoperationer ´när jag var fmindre… Det är sååå fult… Det är inte ett litet ärr precis, de var inne i mitt ben och sågade av mitt skelett och vinklade det för att få in höftkulan i där den ska vara… Fast utan alla komplikationer jag haft skulle jag inte haft BIno nu tror jag, så jag är glad. ;) Men har tillexempel alltid pumashorts osv på somrarna för att jag inte vill visa det, väldigt jobbigt faktiskt, gillar mina smala ben för övrrigt. :/ ingen har något tips på snygga bikini brallz som täcker höften som man kan ha på sommrarna? :P

Linda
0

Jag har oxå väldigt mkt ärr men jag har lärt mig leva med dem.

Det är mest andra som reagerar över att min kropp är så ärrig och sneglar de som brukar jag skojja bort det och säga att: Den där j-la hajjen skulle aldrig messat med mig, du skulle se hur han ser ut idag;)Ärren som går över magen ser riktigt otäcka ut men det kompenserar jag med att alltid gå välklädd, vara i bra form och ha gott självförtroende:)

[slo]
0

#47 får man fråga vad det är du har gjort…? :)

NinaToy
0

#47# Sånt är skitjobbigt!!! Det finns inget täckstift till ärr??

Linda
0

#48 Ok om jag inte svarar?

#49 Jag tycker att brun utan sol fungerar ok:)

Tom
0

När jag har läst era inlägg slår det mig att de flesta av er kan vara otroligt lyckliga över era komplex!

Varför det undrar ni så klart?

Jo, därför att de flesta komplex har att göra med er vikt eller er form på något sätt. För stor mage, för breda lår med mera. Alla dessa "komplex" är ju förhållandevis enkla att göra sig av med om man vill.

Hade ni till exempel extremt utstående öron eller en enorm leverfläck mitt i ansiktet så kräver det kirurgiska ingrepp som dessutom kostar pengar. Så var glada för att ni i alla fall kan välja själva om ni vill ha kvar komplexen eller inte.

Tom, som inte har några komplex =)

Linda
0

Det har du rätt i.

Jag är faktist stolt över att vara två barnmor och väger under 50kg:)

[slo]
0

#50 Självklart ;)

[mjuue]
0

Det enda komplexet jag har är mina föör vältränade smalben. Jag tycker dom har blivit för tjocka pga muskler :P Så smalbenen säger jag.

Linda
0

Oj d´å slyta skryt om lyxproblem;)

Sussi
0

#52 Oj, hur lång är du?

Som minst vägde jag 48kg och är ca 173 lång. Då sa de att jag såg ut som om jag skulle brista på mitten.

#54 Jag tycker inte det minsta synd om dig Räcka ut tungan

[mjuue]
0

#55 :P Haha

#56 *hihi* För mej så är det ett problem :P Jag väger runt 48 kg nu :P

Linda
0

Jag e av ponnyryttar stl (ca 162cm när jag har en bra dag..)

Eve
0

where do I even begin??

• min mage (vill ha plattare)
  • Min rumpa (vill ha mindre)
  • Mina lår (vill ha smalare)
  • Mina ögonfransar (de petar rakt ner, vill ha böjda)
  • Mitt hår (för kort)
  • Mina naglar (skivar sig bara och går sönder)
  • Mina bröst (don't even go there)

Ja, det var väl i stort sett allt.. Mindre fötter hade väl inte skadat heller

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Flisa
0

magen! vill ha plattare.. och smalare lår..

Cevir
0

Jag är inte nöjd med något alls på min kropp.

Magen - Vill ha den plattare.
Rumpan - Vill ha den mindre.
Låren -  Smalare
Ansiktet - Vill jag ha smalare.
Brösten - Vill jag ha större.

Fast det är så mkt man vill =/

/ Sara & Casper

Paparazzi
0

Håller verkligen med #1  Men något bra är mitt hår, mina ögon o. ibland ansiktet ;D

Scandi
0

hmm.. har lite komplex för mina börst.. lagom storlek.. men sednaj ga började äta p-piller så växte brösten fort som tusna så jag har små brsitningsar.. inte snyggt…… o sen skulle jag vilja vara längre!!! bätte hy skulle jag också vilja ha..

E_hjo
0

Växte bröstenav p-piller????
Yeeeeey!  =)

Real
0

eve och cevir.. de är väl bara för er att träna? så får ni plattare mage, mindra rumpa och smalare lår, eller?:P *retas*

Jag däremot behövde visst inte träna:| gick igenom ett trauma och gick ner 4 kilo.. hum, inte något att rekomendera.

De enda ja kan komma på är min dåliga bajs hy! Vill inte ha den och vill inte vara med om den. BLÄÄ! Och de gör de inte bättre med att man aldrig hittar en bra produkt och inte heller bra smink som passar.. ajja! sen skulle de väl vara låren då.. men får som sagt träna bort.

(gillar inte mina öron heller:P)

juliapettersson
0

Min dåliga hy, och min mage. Men den jobbar jag på. Mina tänder, har haft tandställning men har fortfarande överbett.
Och att mina bröst är olika stora. När jag började med p-piller växte det ena ifrån det andra… heja lilltutten, kom igen nu! ;)

CBA
0

Lisette #32 - Är några fötter snygga då ? ;o)

Linda #35 - Inte bara näsorna fortsätter växa genom livet…öronen oxå och dessutom så har de en tendens att rotera lite bakåt så det bildas veck framför örats nedre del…kolla in alla gamla tanter och farbröder så ser du ;o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Eve
0

Jag har komplex för alla leverfläckar jag har på hela kroppen :/

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

juliapettersson
0

#68, ska vi bilda klubb…? ;)

Cevir
0

Real, det är inte snällt att retas ;P haha.
HAde tänkt att börja träna..nån gång ;P

/ Sara & Casper

Real
0

haha.. de låter ungefär som mig. Skaffa ett träningskort, träna i kanske två månader? Nu har de väl gått ett halvår efter de.. och ja sitter och betalar varje månad. Men går jag och använder de? neeeh då!;)

Betty
0

Har förmodligen jordens minsta tuttar, men kvinnokropparna var tydligen slut när Gud skulle tillverka mig… men vad gör det om hundra år när jag ligger på hemmet?Förvånad

Linda
0

#72 Går även att köpa på lösvikt;)

SofiaBlomberg
0

jag har grymma komplex över mina bröst, dom är alldeles för stora, har F-kupa. och grymt hängiga. en 20¨åring ska inte ha sånahär bröst tycker jag. Var även till en massör å hon sa inte undra på att du har ont i huvet, för brösten är så tunga. det ör mmitt komplex, sen älskar jag allt =)

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

Johanna
0

hmm, en dålig dag är ALLT fel(tur att man har världens gulligaste kille som ger komplimanger)… men jag ogillar min mage o benen… har förmodligen sveriges fulaste ben… hehe

fulfisk
0

Några komplex har jag väl:

- fula ögonbryn

- tunt/platt hår :/ 

- stora fötter

- fula händer

- ärr

LinneaG
0

hmm..denna lista kan bli lång!

ögonen: vill ha 'normala' o utan synfel
mage: magmuskler
låren: smalare
brösten: större
håret: längre o tjockare
naglar: går av hela tiden, växer inget

är mycket ja skulle vilja ändra på, men men..sånt får man väl ta om man skulle ha några tusentals kronor över..

Horsepower
0

hmm…var ska jag börja,det jag har mest komlex över är min vikt,är 13 år och väger 69 kilo :'( (jag vet,jag är för tjock),över bristningar på mina bröst,inget vidare snyggt,min aldelles fööör breda höfter och för stor rumpa,mina lår,min mun,mina fötter storlek 39-40-41,mina knän,in mage,min näsa från alla håll och ja…i stort sätt allt skulle kanske vara lite längre oxå(är 165cm) och mitt hår,kan inte ha det utsläppt för det blir såååå fluffigt att man kan tro att det är halloween och att jag är utklädd till häxa

det enda jag är nöjd med är mina ögon händer och mitt rätt så stora brännmärke på min högra hand som jag fick som litet barn när ett strykjärn ramlade på min hand….och jag är nog lite nöjd över min rygg men inte 'däcken' vid sidan om…älskar min hårfärg,ändrar sej hela tiden,ibland brunt,ibland nästan svart och ibland rött…beror på ljuset men oxå om jag är glad eller ledsen elr arg :D

Anna
0

Mina kinder, min näsa och mina fötter. Annars är jag väl ganska nöjd..

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

NinaToy
0

#78# Coolt med hår som bytar färg! :D Fint du ritar oxå :)

Flisa
0

hm. ser att rätt många anser att dom är tjocka. jag har också ett jävla komplex för det där.. men jag har faktiskt gått ner i vikt.
jag är 11, är 166 lång ungefär och väger 50 kg. jag vet inte, är det mycket eller lite?

Real
0

neeh vet i tusan. jag är också 166cm lång och väger 53 ungefär.. och jag tycker jag är smal.. och enligt de där BMI testet är jag nästan för smal.. så vet inte alls om de är normalt eller inte.

Pomperipossa
0

Har inga riktiga komplex tycker jag…. När man var ung så tyckte man det var fel på det mesta men nu är jag nöjd. Förutom mina ärr….Har blivit lovad en plastik på ärret efter mjälten. Dom hade lite bråttom så det läkte inte fint. Ser förjävligt ut eftersom det ligger som en knöl längs revbensbågarna och syns på en gång om man har en tight tröja.Glad

Flisa
0

ska vi diskutera ärr så är jag med… :/
armar, händer, knän - fulla med ärr. knäna är ju självklart fulla med blåmärken också, hurra!
mina händer… mina händer kommer aldrig bli dom där "lena" flickhänderna haha. dom är rätt så grova också (enligt mig) och dom är nariga och så är det en massa ärr.
och armarna, ja jag har ju inga sår direkt. men ärr det finns det….

[MatildaW]
0

Hm, jag är nog ganska komplex fri, förutom min längd då, men annars är jag rätt så nöjd, men inte helt :P

Murre_Uddiz
0

vill va kortare :P
vill ha smalare ben (mest låren men de har faktiskt blivit smalare :) för vaderna e feta av muskler :S XD)
lite smalare mage men vafan det får jag väl fixa själv XD
typ inget mer.. haha

AusaBausa
0

enda komplex jag har som är värt o nämna för allt annat känns så trivialt. är mina fula märken på armarna som jag fått efter behandling mot pollenallergi =3 sprutor i armarna varje gång med 2-8 veckors mellanrum i 5 år.. de är inte vackra längre..o det värsta är att det är 2 år sedan jag slutade gå på behandling men de fortsätter klia! så mga ggr river jag sönder dem…

det är hemskt! Ser ut som en knarkare som tagit sprutorna lite för högt upp bara…

jennyloo
0

Min NÄSA! Så bred så det finns inte :( Men jag ska nog operera den senare i livet…

Sen har jag komplex över min längd 180 cm :O

AusaBausa
0

#88 vilket underbart hår  du har! Äkta blont eller?

Rickard007
0

#19, Du menar skelögd (stavning?) det är jag med ^^. Men inget jag stör mig på :P

jennyloo
0

#89 Haha, nää jag är inte äkta blond :) Men tack :P

paronskrutten
0

Jag är BÄST, men mina lår och fräknarna vill jag inte ha!

Helena

paronskrutten
0

Och håret är fluffigt, för mycket volym. Har jag inte balsam i..näe, måste ha balsam, fastän håret är mjukt ändå

Helena

Thaijna
0

Jag har alltid haft dåligt självförtroende (har haft en ganska jobbig barndom), så jag har en del komplex. T.ex. så hatar jag mitt ansikte i profil. Jag är halv asiat så jag är rätt platt i ansiktet. Och så har jag inga kurvor direkt.. små bröst, platt rumpa och så. Och jag skulle gärna vilja gå upp lite mer i vikt, jag ser så smal ut ;S
Och lite mindre fötter och händer skulle inte skada ^^

anna.
0

Mina lår, dom aldrig bruna hur mkt jag än solar så ä dom lika bleka sen ha jag korta och fula ben.

Anna
0

#95 Du kan få mina ben, de är jättelånga och jag stör mig på de >.<

annaattlid.se

anna.
0

Visst (a) fast jag vill ju heller inte bli längre än jag är så jag får kapa lite av överkroppen då :P

senna
0
  • mage - vill ha plattare
  • lår - vill ha smalare
  • armar - vill ha smalare
  • hår - vill ha smalare och rakare
  • ansikte - för runt och mulligt.
  • rumpa - vill ha liite mindre.
AliceL
0

vill ha längre ben snyggare händer smalare näsa… xP

Velsan
0

jag stör mig på att mitt ansikte inte är helt balanserat :P typ ena ögat går uppåt å läppenär sne åt samma håll som det ägat, så har en fin halva av ansiktet och en inte lika snygg :P

JimJ
0

Jag har många komplex. Jag går t.ex aldrig ut i t-shirt eller shorts. Benen och armarna vägrar jag visa. Desutom vill jag ha tjocka tröjor på mig så det inte syns hur smal jag igentligen är. :-)

Igentligen bryr jag mig inte så mycket av vad andra tycker och tänker om mig. Men det är hur jag själv känner som spelar den största rollen i minna komplex. Det hela kan vara svårt att förklara om man inte tänker och förstår det hela lika som jag. :-) 

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Anna
0

Glömde - jag är för smal också. 165cm och väger ca 47kg. Vill gå upp till iallafall typ 52 eller något… Inte vanligt att höra att någon vill gå upp i vikt =P

annaattlid.se

JimJ
0

Nä, visst är det jobbigt att se reklam och få höra tips om hur man går ner i vikt när man vill gå upp? Värst är det ju på tv-shop. :-)

Jag har inte vägt mig på ett tag nu. Men sist vägde jag 55 Kg. Nu har jag desutom blivit smalare. Ush. När jag åker till mormor kan jag gå upp 5 kilo på bara några få dagar. :-)

Mysterious
0

Alla vill typ ha större bröst!Jag har snart större än min mammas,det är såå jobbigt!!!Dom är i vägen hela tiden!och springa det går inte hellet utan sportBH över bh!!Och det är skitsvårt för mig att hitta en BH som passar mig..hittils har jag inte köpt en enda sompassar bra…och pushup hittar jag inte i den storlek jag behöver :( Så jag skulle vilja såå gärna vara någon som har små bröst…inte överdrivet små men mindre än jag har nu!Så var glada att ni har sånna som ni gör!och så önskar jag att mina bröst var inte så fulla med bristningar :''''( gråtit flera ggr på grund av dom :'( MÅSTE fixa dom när jag blir vuxen och skaffar jobb…

Sen hatar jag mina Enorma lår…och mage..
Det enda jag gillar är mian ögon och färgen på mitt hår och mitt vackra ärr på min högra hand…önskar det vore större…

PiaW
0

Men vad håller ni på med! Kan ni inte berätta om vad ni är nöjda med istället. Behöver ju inte vara något som har med kroppen att göra. Det kan vara att ni är bra på att lyssna, att ni skänker pengar till någon hjälporganisation, ja vad som helst. Om ni fokuserar på det som är bra så försvinner snart det ena komplexet efter det andra Skrattande

JimJ
0

PiaW, det var ett bra tips. :-)

Jag älskar minna ögon, även om synen inte är den bästa. :-)

Zvintos
0

Tja, någon storlek större i byst vore ju inte fel.
Men samtidigt duger de ganska bra som de är nu.
Har en fördel att de inte är ivägen när jag lirar innebandy iaf. =P

Enda komplexet jag kan ha under vissa tider på året är min mage.
Under vinterhalvåret är jag nöjd med den, men under sommaren och uppehållet från innebandyn är jag inte lika nöjd. Musklerna försvinner ganska snabbt från magen.. Skulle gärna ha dem kvar under sommaren också.

jennyloo
0

När jag läser det här dyker det upp många tankar i mitt huvud. Först tänker jag "Hmm…. Jag gillar inte min näsa, jag e för tjock, håret slitet osv, osv"

Men vad handlar det om egentligen? Varför är vårat utseende så vilktigt? Kan det vara det där med att vi vill få många tjejer/killar efter oss, vill vi bli bekräftade eller bara känna oss vackra?

Jag har tänkt, tänkt och tänkt otroligt mycket på detta tills jag åkte på språkresa för 3 veckor sen (kom hem igår natt)

Där hade jag knappt ngt smink och vara bara mig själv. Och jag är ingen skönhet eller så men aldrig tidigare har jag känt mig så omtyckt, och det berodde inte på att jag såg bra ut (för det gjorde jag inte) Utan för att jag var mig själv och kopplade av "utseendefixeringens-sladden"

Och jag tror att vi skulle må mycket bättre om vi alla gjorde det, visst utseendet ör jätteviktigt-i början av en ny relation. Men, det finns något som är mycket, mycket viktigare.

Vad jag ville säga är bara;

Tänk inte på dina komplex över din kropp utan hur underbar och fantastisk du är som person. Det är det som betyder något, på riktigt!

Kram Jenny

[mangaa]
0

Joo det har jag fast inte på det samma hela tiden :p En dag är det nåt och en annan dag nåt annat :p

Stravaganza
0

Min näsa när man tittar på den åt sidan, alldeles för lång! Jag brukar vara ledsen över det, hehe..

Och min vikt, känns som om jag väger för mycket fast jag är underviktig.

Neeevis
0

haha ja och jag hatar mina bröst som är aldeles för stora , jag vill ha obefintliga!

sezierra
0

#111 Jadu…tänk den som kunde välja var man skulle vara mindre respektive större. :)

Jag skulle då vilja bli av med mina feta muskler, de är då enormt irriterande…

Milka
0

Jag har inte komplex över mina händer, fötter, mina ögon eller min bröststorlek, annars är det nog det mesta

Abico
0

Mina ögon, inte själva färgen på dom men typ. placeringen eller nått, dom ser iaf. olika stora ut. Sedan står öronen för mycket utåt och min frisyr ger mig just nu ångest varje gång jag ser mig i spegeln -.- Och ja, min haka. Annars är jag väl inte jättemissnöjd med mig själv, men det beror på vilket humör man är på ^^'

Hanna 

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.