Victoria secrets body mist
Vilken av victorias secrets body mist luktar godast tycker du?
Vilka har du provat och hur länge håller dofterna? :))
har love spell och mango temptation, min favorit är love spell. Mina kompisar har hello darling, forbidden fantasy och pretty in pink och dom är också goda!
Jag funderar på att köpa mig 2 st, men vet inte vilka några tips?
har hört att strawberry & champange,pure seduciton & love spell är dom populäraste och godaste dofterna ;)
Jag har både love spell & amber romance, tycker love spell luktar lite mycket godis för min smak, men amber romance gillar jag. Skulle gärna vilja ha strawberry & champange.:)
Det blev detta kit , blir 140 kr typ ;)
tyckte att det var bra för du kunde jag prova 3 olika lukter som jag verkligen vill prova, istället för att bara köpa en stor, vilket jag hade tänkt göra men ändra mig :)
Gillar man champange doften blandat med liiiite jordgubb så är strawberry & champange att rekomendera. Men enligt mig så luktar den lite för mycket champange och för lite jordgubb :)
Vad jag tror och vad alla mina kompisar säger är att body misten är parfym blandat med vatten, därav det billiga priset, så efter att du sprayat på kroppen så luktar det jättegott och mycket. En kort stund senare verkar det som att är doften borta.
Body misten håller inte lika länge som vanliga parfymer efter att du sprayat på kroppen om det är det du menar :)
#4 Vad gick frakten på? :)
Det vet jag inte, då det var en bekant till mig som beställde den åt mig ;)
En av mina favoriter är Love Spell, luktar sååå himla gott. Sen pure seduction, endless love och hello darling luktar oxå jättegott.
Coconut passion och vanilla lace är lite sötare och oxå jättegoda. Finns som sagt många godingar :) Finns att köpa på www.labonita.se Dom har många att välja på o har även deras bodylotion.