Hjälp mig ni experter!
Min dotter gifter sig i sommar. Jag ska ha en vacker cerise-färgad klänning. Undrar då vilken färg jag ska ha på skorna (högklackade)?
Kan man bryta av med typ lila?
jag hade nog tagit ett par hudfärgade klackar. det gör att benen ser längre ut och då kommer allt fokus vara på din klänning 😉
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Jag håller faktiskt med #1. Har haft samma bekymmer, och köpte då hudfärgade - och de passar till allt. :)
svarta går också :)
Hudfärgade är inte så dumt 🙂
När jag var tärna en gång så hade jag en cerise klänning och till det hade jag silvriga glittriga högklackade skor. De var inte "heltäckande" så att säga utan de visade en del av foten, så jag tycker att jag kom undan bra med det.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Tusen tack för tipset!
Helt rätt med beiga skor när jag tänker efter. Lagom diskret också.
Tack!
Jag hade också kört på nude-färg (ljust beige), gärna pumps - det är grymt snyggt! :)
Jag skulle tycka det var rätt tomt med hudfärgade pumps. Men de är ju inte min smak. Varför gömma sina skor med en ton som går ihop med sin hud? Varför ha högklackat ens då?
Om det är en enkel klänning så är de ju en självklarhet att man ska ha snygga skor så det händer ngt! :)
#7 Benen blir snyggare med klack, och trots färgen så ser man ju faktiskt skorna ;)
#7 Plus att det lätt blir för mycket om skorna har en lika stark färg som klänningen. Och fokusen ligger ju på klänningen vid ett sånt här tillfälle :)
Får säga att jag håller meed #7 lite där. Att välja beige just för sakens skull är kanske inte motiverat, utan poängen är ju att det ska gå ihop med resten av outfiten! 🙂
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland