Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kändisar-skvaller
Läst 556 ggr
Linda
0

Paris fri

Paris höll på bryta samman och nu är hon förflyttad till sin villa där hon ska pusta ut efter den skräcksamma tiden i fängelset:/

Hmm undrar om ala fångar inte ar samma önskan..

39 dagar är det nu kvr av Parit frihets berövande  i sitt lyxhem på 250kvadratmeter.

Ja vad tycker ni andra , detta e rättvisan?

-Visserligen så var brottet var ringa i jämnfört med sina "kamrater" på fängelset hon bodde fram till i förrgår.

LinneaG
0

ja tycker det är dåligt! varför ska hon få annorlunda behandling bara för att hon är känd?

[tiiia]
0
diana_
0

haha rätt åt henne!

diana_
0

haha rätt åt henne!

AnneN
0

Ska inte ha nån betydelse hur rik å känd man är, tycker att fotboja är för lindrigt straff oavsett brottet. Tycker hon kan sitta å ruttna i ett fängelse som alla andra brottslingar!

(Behöver jag tillägga att jag inte är ett dugg impad av Paris och hennes fjortisfasoner?)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[tiiia]
0

#5 men nu är hon ju inne i fängelset igen

Tina-A
0

Rätt åt henne att hon åkte in igen.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tom
0

Stackars Paris, hon har just insett att hon bara är en människa. Det måste vara fruktansvärt hemskt… ;-/

Tom

AnneN
0

Ja stackars henne som inte står över lagen =P

_**/Mvh Anne

Murre_Uddiz
0

tss orkar inte bry mig om såna kända människor övht :P orkar inte bry mig om dom åker in o ut i finkan osv dom borde skaffa ett liv först ^^

Stravaganza
0

Paris är en skitstövel, och så är det.

Och förresten, har ni sett henne utan smink? Hon är skitful då. xD

Tina-A
0

#11: Tycker inte hon är snygg med smink heller :P Men smaken är som baken!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Linda
0

Paris rules!:)

Stravaganza
0

#12 Inte jag heller, men hon är snyggare med smink än utan.

[tiiia]
0

#14  ja men vem är inte det? ;)

Stravaganza
0

#15 det finns faktiskt dem som är snyggare utan smink, vettu.

AnneN
0

Är man inte snygg utan smink så är man inte snygg alls

_**/Mvh Anne

juliapettersson
0

#17, jag är skitful utan smink.

AnneN
0

Skönheten sitter i betraktarens ögon inte i sina egna

_**/Mvh Anne

Rickard007
0

#17, Tss.

Neeevis
0

#11 jag får sinne, vadå hon är en skitstövel känner du henne kanske neeej? du bara följer tidningar och tv, hon kanske framstår som en skitstövel, men hon har inte det lätt tror jag, hur stor press har inte sånna på sig, kolla brittan hon har blivit helt knäckt och dem mår inte bättre av idiotiska kommentarer!

Låt henne sköta sitt liv, alla gör fel alla kan betesig barnsligt, sen alla gillar inte alla, thats life!

sezierra
0

Brukar de inte säga "Alla är lika inför lagen" eller något liknande? Det känns som om det finns några hål i det där systemet i så fall.

Neeevis
0

#22 joo men tänk den är kändisar, många vill åt dem dem är inte säkra överhuvetaget klart det är fel att dem ska särbehandlas… men att vissa kalla dem saker som skitstövel mm det får jag sinne på!

sezierra
0

#23 Fast det finns de som förtjänar sitt straff ibland. De borde inte särbehandlas när det kommer till brott, även om det var mindre allvarligt i det här fallet så kunde det ha gått illa.

Vad ger det för bild igentligen? Rika går fria medans medelklassen får sitta inne… det gör mig fundersam…

Neeevis
0

rika? d handlar om att dem har många efter sig många som vill se dem dö! jo det är också så att vi rika kan betala och muta medans fattiga inte kan det.. allt handlar om kontakter.. tyvär är dagenssamhälle så

sezierra
0

Förvisso…det är nog lätt att bli måltavla för folks avundssjuka och hat om man är känd. Men det finns ju fängelser som är speciellt för personer i utsatt läge, som poliser och kändisar? Men Paris valde bort det för hon ville bli behandlad som en vanlig, typ. Läste det någonstans…Oavsett så länge man håller sig på rätt sida om lagen så slipper man fängelse, oavsett hur mycket pengar man har eller inte har.

Stravaganza
0

#17 O_o