Fit Me?
(vet inte om jag är på rätt sajt men hoppas det :S)
Jag är inte en sån som sminkar mig jättemycket, mest mascara + ögonskugga ex. Men nu har jag blivit nyfiken på foundations och tänkte ta och köpa en för att testa :)
Har kollat runt lite och hittat en billig sminkserie "Maybelline Fit Me", som har foundations, concealer, puder, rouge m.m till ett bra pris som passar mig.
Är det någon som har testat dessa produkter? Och passar de bra till blek och torr hud?
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Sätter ett avtryck här, det vill jag oxå veta :-D
Det finns en del ljusa toner, så jag hoppas att nån har testat nån av dem :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Min syster har dem och trivs bra :)
Pudret är glittrigt och kan se lila ut. Eller jag har tonen 115 och tar du för mycket kan pudret gå mot grå/lila hållet..
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Jag använder fit me concealer och den tycker jag är väldigt bra. :)
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Jag har Fit Me Foundation ton 115, tycker verkligen om den och kan definitivt rekommendera den 🙂
Jag tycker den är påtok för fet i konsistensen eller vad man ska säga så det känns som man har ett flottigt lager i ansiktet.

Fit Me är en av de bästa foundations på marknaden för det priset! Att du har torr hy är inget hinder på denna produkt, men använd gärna dagcreme, som vanligt. Den finns i ett par bleka nyanser, så du får väl prova i affären om ngn kan passa… Den är iaf mkt dryg och man får en fin lyster. Våga prova och se om den passar dig!
# 4. Jag känner inte alls igen det glittriga du beskriver i pudret. Jobbar som Makeup Artist och skälen jag ser till glitterheten i ditt puder kan vara antingen en borste som inte är ren eller att du har glitter från ögonskugga som har hamnat i ditt puder eller puderpuff. Det grå-lila du beskriver brukar vara ett tecken på att man har valt fel färgskala. Förmodligen skall du ha 110 istället (0 på slutet = gula färgskalan) och då slipper du det problemet.
# 7. Många tycker tvärtom, så här går åsikterna isär. Jag själv känner mig inte speciellt sminkad när jag använder Fit me och det är en av de få foundations jag kan säga så om. Men man kan förstås tycka olika.
Det är en bra produkt där ett tunnt lager räcker och den håller bra även när det regnar.
Jag tycker den är bra. Den är ganska tunn och naturlig när man applicerar den. Jag gillar inte alls foundations som man får ett tjockt lager på ansiktet.