Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 12833 ggr
denisesalomonsson
8

Studentklänningar!

Här kan vi tipsa varandra om fina studentklännigar, eller kanske har man som jag, hittat en fin klänning men hittar inte affären där man köper den ifrån?

Nu är det inte länge kvar till studenten och jag tror inte jag är den enda som inte kommit igång med att hitta den perfekta klänningen 😉

denisesalomonsson
27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som vet vart man kan köpa denna? hittade på en blogg men adressen till sidan där den fanns var inte länkad..

Jessicahagstrom94
0

http://www.jjshouse.com här kan ni kolla :) jag hittade min på halens, ska prova den idag.. det är dragkedja bak så jag är lite orolig att den är för liten :) gud vad pinsamt om jag inte får upp dragkedjan.

Anna
0

#1 Klänningen är ifrån Xenia. Vet dock inte om de har kvar den. Jättesöt klänning iallafall :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

denisesalomonsson
4

#3 Tack så mycket! den fanns kvar så nu skyndar jag mig att klicka hem den :)

olympiathurfjell
0
Bruden-Mbuti
0

för den som vill ha en liten udda klänning finns ju många bra second hand butiker.

jag var hos myrorna idag. såg flera snygga vita klänningar och udda. endel var märkesplagg. den dyraste kostade 250kr.

bambiiii
0

4# Letade lite, är den slutsåld eller?

Kanske ja som letar kasst. Kan du kolla om du hittar den snälla du!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

bambiiii
0

8# Tackar, får vänta till den 19:de apeil ;)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Corazón
0

#1 #8 Otroligt fin klänning, funderar om jag med ska inskaffa mig den till studenten också 🙂. Tycker bara det ser lite lustigt ut på armarna, ser ut som att blommorna hänger ner lite, lade ni märke till det?Ser nästan ut som att den är lite trasig, men det kanske bara är jag..

Undra vilken storlek man ska ta? Är 165 cm, är x-small bra tror ni? Eller small? Och vart skickas produkterna från, frakt, tullkostnader? Hur mycket kostar den i sek?  Någon som beställt från denna sidan förrut och vet hur det fungerar? Om någon snart får klänningen skulle det vara roligt att höra vad ni tyckte om den och storlekar och kanske ev. lägga ut bild!!