Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 727 ggr
Velsan
0

Make-up artikel

Hejsan, jag tänkte skriva en artikelserie till glamour iFokus om hur man sköter sin hy och hur man lägger en snygg make up, kommer ha med tydliga förklaringar om vad allt smink används till och vad allt heter.

Så tänkte höra med er, vad är ni nyfikna på att lära er? så jag vet vad jag ska ta upp för nått.

Har hållt på en hel del med make up, men finns ju de här inne som kanske är nybörjare eller helt enkelt inte tycker att de fått kläm på det här med sminkning.

Så brainstorma här inne gärna, men håll er till ämnet ;) spåra inte ur. Skriv endast vad ni vill ska tas upp. Kommer fota och lägga upp bilder till också :)

Madde
0

Oj vad skoj med lite artiklar om just hur man sköter sitt ansikte. =)

Nu tycker jag att vi hjälper Velsan med lite förslag.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Murre_Uddiz
0

putt :D

Stravaganza
0

Du kan väl ha bilder på läppglans till exempel och säga vad det används till? Fast läppglans vet ju alla vad det används till, men ta nått svårare bara.

Velsan
0

jo ska gå in på hur man gör för att fixa läpparna :) det kommer i en egen artikel

ElinSvensson
0

jag tkr att ni ska ha, hur man lägger på en ögonskugga snyggt, med olika färger, så extremt, som man kan ha innan man modellerar, eller ngt liknande, vore kul om ni har hu man sotar ögonen, vet många som är intresserade av just den sminkningen runt ögonen :)

Velsan
0

har mest tänkt att ha mer vardaglig sminkning, men sotning kommer tas upp, men mer extrem sminkning får nog vänta ett tag :)

ElinSvensson
0

okej :) men sotning är en fin sminkning som jag har tänkt ha till vardags, men jag kan ju dock då inte (A) x) Tkr att det passar annars, man behöver ju inte hha så mkt. :)

Robert
0

Trevligt, jag är skitdålig på makeup så detta inslag är välkommet. Börjar få lite grepp om det hela, men behöver lära mig en massa.

Jag har funderat på att gå en kurs men hon jag frågade sist sa att hennes utbildning gick på 7,500€, och det ligger inte i min budget för mig.

Hälsningar

Robert Hammar