Depend snabbfärgning
Köp inte Depends snabbfärgning för fransar och bryn! Ett riktigt skämt hur dålig den är!
Färgtuben gick ej att få upp med annat än kniv, skyddscremen gick bara att använda en gång. Resultatet av färgningen blev svarta ringar under ögonen som om mascara har flagnat och runnit ned under som kommer sitta i 2-7 dagar enligt bipacksedeln.. och fransarna ser jag ingen skillnad på.
KASST! Så besviken! Vill inte visa mig för någon just nu.
Dokumentera och reklamera?
Ska göra det men tror att jag har slängt kvittot.. och har skrubbat och skrubbat så nu börjar färgen under ögonen börjat lukras upp..
Jag använder mig också av snabbfärgningen och har varit supernöjd.. skumt!
Konstigt, i och för sig första gången jag använde mig utav snabbfärgningen men är inte haj på att vilja testa igen efter detta resultat och allt bråk under tiden med tuberna o så.
känner du inte igen något utav det jag beskrivit?
Man ska ju ha skydd underögonen. Och öppnar du ögonen så komemr de in och ögat blir tårfyllt och det är därför de börja rinna. Så fungerar våra saker på salongen iallafall, emn annat märke. Men de kan inte börjas rinna annars, eller så har du blandat de för löst. Det ska vara en massa och inte flytande!
Jag hade skydd och en skyddskräm under ögonen.
Och det var inget man skulle blanda som i de vanliga färgningarna utan man lade på ett aktiveringsvätska på fransarna i två minuter sedan skulle färgen på i 30 sek.
#6 Refectocil heter den vi har i skolan. De är samma tup till både fransar och ögonbryn. De ska verka i 10 min. Vet att den går att köpa i vissa affärer också :) Den ska man blanda med en vätska. och man blandar tills de blir en massa :)
#7 Då är det inte snabbfärg.
HAr aldrig testat snabbfärgen. Använder den vanliga av depend. Och den fungerar fint.
#8 Vem skrev att det MÅSTE vara snabbfärg?
TS pratar om snabbfärgning, du om något annat.
Bara påpekade det. Det du pratar om blandar man, det gör man inte med snabbfärgningen. :) Menade alltså inget illa.
Jag håller mig till den gamla vanliga hederliga depend färgningen nu :)