Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 8535 ggr
Emshify
22

Bodysplash?

Vad har ni för erfarenheter av Bodysplashes? Är de bra? Vilka har ni testat? Någon speciell doft som du tycker extra mycket om? Är de prisvärda? Funderar över att köpa en vanilj-bodysplash men vet inte riktigt var de har såna.

(Visste inte vart jag skulle lägga tråden så den kanske ligger fel. Ber om ursäkt isåfall! Oskyldig)

:holmgreen:
0

Victorias secret´s bodusplashes är helt underbara hela högen! Alla jag har luktat på har doftat helt underbart. ^^ De finns att köpa på nätet, i guess att det är victoriassecret.com eller något liknande. De har inga butiker här i sverige vad jag vet, men några av deras bodysplash brukar finnas utspridda i diverse butiker. Jag vet att en butik här i sthlm har några från victorias secret, men mer vet jag inte. :/

Annars kan hm ha lite olika, någon gång har jag sett att de har haft vanilj också. The bodyshop brukar ha lite olika också.

Jag personligen gillar bodysplash mer än parfym, anledningen är att jag tycker att bodysplash brukar ha en mjukare doft som inte är så extrem. Parfymer doftar ofta väldigt starkt i min mening, trots att man tar hur lite som helst. :)

Emshify
0

Tack så mycket för svaret! Ja, jag har också hört att Victorias Secret's bodysplashes ska vara väldigt bra. Får väl kolla in det! Hur är HM's bodysplashes då? :)

Och ja, jag tänkte också att det vore skönt med nåt som inte doftar så himla mycket utan lite lagom. :)

sunnys
0

Har själv en från HM gillar den inte alls dock är den billig. Älskar victorias secret's tyvärr går de inte att beställa dem från VS hemsida då det är vätska och går inte att transporteras till Sverige. Går dock att beställas HÄR :)

0

Jag har nästan bara bra erfarenheter av HMs, om man hittar någon man vill ha förståss. ^^ Jag tycker de håller länge alltså i själva flaskan men en sak jag tycker är rätt dåligt är att doften försvinner ganska fort när man har de på sig. Men det kan vara värt en försök. ^^

bea28
0

Jag har Victorias secret. Den har räckt i över ett år och jag har nästan hela flaskan kvar, trots att jag använder den i stort sett varje dag! Dessutom luktar den fruktansvärt gott och doften sitter i hur länge som helst. Mitt bästa köp någonsin, helt klart :D

Emshify
0

Ni som har Victorias Secret's bodysplashes, vilken doft har ni? Vilken tycker ni luktar godast? :)

bea28
0

#6 Jag har luktat på två olika - Sheer love och Pure Seduction. Den sistnämnda luktar enligt mig bra mycket godare!

wingren
0

VS bodysplash, menar ni deras body mist då? :)

Emshify
0

#8 Ja, jag menar deras body mist! Skrev lite fel där. :)

wingren
0

Jag har två stycken body mist från VS, en som doftar underbart av vattenmelon o en jag inte är lika förtjust i som luktar.. jasmin(?). Väldigt milda o mjuka :)

Marizia
0

#3 om man beställer på Ebay? kommer bodysplashen inte komma in i Svergie då?

1337
0

Om ni bor i runt så säljer dom victoria secret body mists i farsta centrum inne på affären ''parelle'' , för ca 150:-. om du vill ha vanilj så heter en ''vanilla lace''

0

#12 Taaaack så mycket! Jag har funderat på vad den affären heter i typ 2 månader! Haha (istället för att åka dit, I know, stupid xD)

1337
0

#13 Kul o va till hjälp! :)

Lindha28
0

https://www.facebook.com/#!/LrHealthBeautyStockholm

finns en butik i veddesta järfälla som säljer vs

www.secondhandbutiken.org

Fiona
0

Jar har Love Spell från VS, luktar super mega gott! Köpte min på taxfree när jag åkte hem från London för cirka 80 kr, beställer man från tex bekkas.se får man lägga det dubbla priset. Men den är vääääldigt dryg så den är lätt värd 150 kr också.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Emshify
0

Tack alla för tipsen! Har köpt Amber Romance från VS nu och den är helt underbar! Älskar den. :D

Marizia
0

Vart köper ni era VS body mists? ;)

wingren
0

Jag har fått mina (a) har en faster som bor i USA och som tidigare var flygvärdinna, rena lyxen ;)

Marizia
0

Jag har alltid velat ha VS body mists, men jag hittar inte nån bra sida som säljer för ett bra pris?

Jag menar hur mycket kostar en body mist i VS affärerna, alltså orgianl priset inte när de är på rea?

Om man ska köpa i Svergie så kostar det 150 kr uppåt för en flaska.

sunnys
0

#20 när jag va i London nyligen kostade de runt 80 kr styck inne på vs butiken.

Dipsie'n'Poo
0

Vad använder man det som? Typ parfym-isch? Glad

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Emshify
0

#22 Ja precis. :) Det är som en mild parfym. :)

Dipsie'n'Poo
0

#23 Jaha okej. :) Kanske kan köpa en sådan då ^^

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

mista
1

Hej tjejer! :)

Annars så har jag kommit ut med en serie handgjorda bodymists som är supergoda och väldigt trogna till deras namn och doftkaraktär.

Jag erbjuder justnu reducerat pris på dem pga transportskada.

80kr inkl frakt!

Jag tror ni skulle älska dem :)!

Jag har mer info om dofter på bloggen: www.mistabodymist.tumblr.com

Bara maila mig om ni vill ha mer info om dofterna som finns eller om ni vill beställa.

mistabodymist@hotmail.com

Tack,

Mvh Emma