Fjortis?
Jag håller nog på att OC och One Tree Hill är de bästa serierna…=) haha växer nog aldrig upp…hahaha Finns det nån som har sett Models Inc? Det var den bästa serien som visats ever….
Jepp!! Jag älskade den! Absolut superbra!!!

jag är oxå svag för alla såna där serier.. älskar "Våra bästa år".. fast det är lite nördigt.. :)
#2 Hihi här är en till som älskar våra bästa år.
Har inte sett den, men One Tree Hill är den bästa av dom bästa och Ugly betty och csi miami älskar dom serierna

nja aldrig sett ugly betty eller csi miami, men jag håller me om one tree hill!!=)

Jag gillade också Models Inc när serien gick! För att inte tala om Beverly Hills…såklart! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

det är väl inte fjortisserier?

Vadå fjortis? :S
Min kompis pappa kollar på OC. Han är verkligen inte fjortis..

#8 haha..
Sabrina -tonårshäxan är gullig! Jag kollar nästan aldrig på tv! Kollar på film istället.
min tv

#6 Beverly Hills äger!!! Håller verkligen me!!!

#7#8 Måste ju skriva någon rubrik…kom inte på nått annat…;)

vad sägs som "bra serier..?"
;D

# Mm fantasin är inte på topp alltid ..;)
Aldrig sett nån av dom serierna du nämner.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#15 Då har du verkligen missat nått!!!! =))
#16: Man vet ju aldrig :P Men flera av mina vänner tittar på dom serierna och jag tycker inte dom verkar bra alls. Men jag har ju inte sett dom så jag ska väl inte uttala mig!
Men dom lockar mig inte iaf..

#17 nee det är klart alla är vi olika..=) vad tittar du på då?
#18: Tittar på lite roliga grejer som simpsons, braniac, mythbusters, jackass, animal police och bara sånna "program" liksom. Den enda serien jag följer är Kyle XY och den är skitbra!

#19 mmm simpsons är bra!! Jackass kollar jag på när jag är sjuk =) Då kan man kolla på de mesta haha
Models inc! SÅ hette serien ja som jag tänkte på för ngn dag sedan. Den var bra o gillar ugly betty o desperate housewifes också! Nu börjar gilmore girls på tisdag o den tycker jag också om…
Aldrig hört talas om Models inc men när jag hör det tänker jag på Miami inc, där dom tatuerar folk. Den är bra!
mina obsolut favorit serier är : Ugly betty,gray's anatomy,Hashin house,alla CSI(spec NY),OC,Beyond the break,day break,friday high lights,desperate housewives XD
jag menar day brake :'S

jag gillar värkligen också one tree hill, vet någon när den kommer upp på 5an igen? :D
Sen gillar jag också OC, Ugly betty, Vänner, de 3 CSI-Serierna, Desperate Housewives, Psych, Criminal Minds, Grey's Anatomy, Las vegas.
typ ALLA utländska serier som går på Kanal 5! xD

#25 vet inte om det kommer tillbaks… det var ju sista avsnittet sist dom visade. Sänder nog repriser isf..men det går lika bra! ;)

OC, Vänner, Sjunde himmlen, Animal Police m.m ;)
Beond the break e en av dom bästa hit tills asså jag bara älskar den serien =D
Mina favvoserier är Vänner, Melrose Place (!!), Desperate Housewives och Grey's Anatomy!
Har sett lite One Three Hill också, men jag hann inte fortsätta se den ;s