hålla huden ren
Hej, någon som har tips på hur man håller huden ren på bästa sätt? Hur man motverkar och får vörtbröd finnar och pormaskar så effektivt och snabb som möjligt? Skriv gärna era tips och tankar, skulle blivit tacksam för svar :)
XOXO
Liten Gris ♥
Tvätta ansiktet varje dag. Och INTE ta i sitt ansikte då fingrarna är feta och tar man sig i ansiktet så ''tillverkar'' man finnarna själv eftersom dem består av så mycket bakterier :)
Oki, men någon som har tips på bra medel eller är de bara lurendrejeri?
XOXO
Liten Gris ♥
La roche-posays effaclair är toppen! Utom tonern den inehåller alkohol. Alkohol är jätte dåligt för huden! Det torkar bara ut det och gör att huden mass producerar olja. Men övriga produkter e toppen. Hoppas det var till hjälp! Vill du veta exakt vad jag använder säg bara till ;)
http://beautywithsofia.wordpress.com/
#3 tack så mycket (:
XOXO
Liten Gris ♥
Jag använder mig av dessa för att hålla huden så ren som möjligt, och sen även någon lämplig ansiktskräm efteråt 🙂 :
javascript:nicTemp(); - en kräm som förhindrar uppkomsten av finnar
javascript:nicTemp(); - en borste som rengör bra
javascript:nicTemp(); - en mask som jag använder då och då
javascript:nicTemp(); - en peeloff mask som faktiskt funkar (den svarta masken som finns som reklam nästan överallt, men som funkar!)
#3 Jag skulle gärna vilja veta vad du använder och när osv. :) Alltid intressant.