Alla jeans för stora!..
Hejsan, Jag har en fråga.
Jag är väldigt liten och spinkig? och har enorma problem när jag ska köpa jeans. (slim jeans)
Dom är alltid förstora i benen, rumpan, och helt enorma kring ljumsken och insidan av låren.
Köper storlek 31/25 eftersom det oftast inte finns mindre på affärerna.
Men då finns ett annat problem, mina höfter 
Dom är i "vanlig" storlek och hade jag gått efter dem hade jag haft större storlek.
så till frågan..
**Vet någon vars man kan köpa vanliga jeans i väldigt liten storlek
som dock är lite mer av den stretchiga typen så de passar mina höfter?
**
Mina riktigt smala vänner köper cheap monday, brukar finnas ner till 23-24 i midjan och är riktigt tighta!
menar du 25/31? om du menar 31/25, så finns det mindre storlekar!! Jag själv har 26-27/30. Det finns bra stechiga jeans på hm för 99kr (internetshopen) men vet inte om dom finns mindre än 25.
ta en titt på Dr. Denim jeansen/leggingsen. Bekväma och super strechiga!
Jag köper numer bara tregging/jeggings. Vero Moda/ONLY t ex har fina av märket "Pieces". De sitter perfekt hela vägen.
Har aldrig funnit några vanliga som passar min petita kropp. Isf får man leta på flickavdelningen kanske, men där är Hello Kitty och 'skit' på.
Jag har samma problem! Jag har storlek 23-24/34 och de enda jeansen som sitter snyggt på mig är Dr. Denim och Cheap Monday
Tror JC har från 23/30
okej tack :) ska kolla på det!
#6 jo men får inte plats med mina höfter i deras jeans :/ måste vara mer uttöjbara.
Har exakt samma problem! Fast dem sitter ej i höfterna och blir sladdriga vid vaden!
har också problem med att hitta välsittande jeans här i sverige.
(köper de flesta jeansen i usa.)
vill man ha bra jeans kan det vara bra att lägga lite mera å gå till en bra butik. ofta kan en bra butik ta hem den storlek man vill ha utan köptvång.
Men kolla på barnavdelningen då? Där brukar dom ha fina jeans också vad jag sett förr :)
De är många som köper ifrån barnavdelningen, inget fel med de :)
barnavdelningens jeans har för smalt kring höften :/
är väll bara sätta igång och träna så man blir större hehe 😃
Jag måste köpa byxor på barnavdelningen om jag vill att dom ska vara helt okej tighta, inte så kul när jag är snart 15.. Men om de inte gick med jeans från barnavdelningen, kanske du kan köpa leggings som ser ut som jeans ? Dom är ju mer töjbara.. ^^ Såna har jag typ alltid.