Senaste inköpta 2013
har du fått andvända bilden
Bilderna är från Ebay, jag verkar heller inte hitta nån Copy right på någon av annonserna, och jag satt ihop bilderna själv.
Lägger upp en sån här bild då jag inte orkar ta kort på varje grej just nu. ^^ (Det på bilden är bara en del av grejerna)
3par "ballongbyxor" med olika roliga mönster.
1 tunika, såna som de flesta tjejer i indien har på sig (jätte svårt att förklara utan bild xD)
3st rayban glasögon i olika färger, vit, rosa och mörkblå.
3st prydnader i form av buddah, ganesh och en elefant med mycket detaljer.
1 Vinröd Hilfiger t-shirt
3st Polo pikéer i olika färger och stilar
1 Guess plånbok/väska (Går att använda som båda)
Vet inte om jag fick med allt, men jaja. Jag kanske kan lägga upp bilder sen. :)
två mjukisdress munkisar och en vanlig munkis, dom blir bra när jag åker till stöten!
Jag köpte senast igår ett par jeans i mörkare blå från Gina tricot, dom satt så perfekt (Y) 300kr va helt klart värt de De va ochså super stretch :D
Mvh Linnéa
#4 - Så snygg!
En 1D- nyckelring, en 1D-tischa, 1D-CD och Harry Styles-pappfigur i verklig storlek! 😂
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Svarta Jeffery Campbell, Jofama by kenza 3 skinnjacka, svart midjekjol från Topshop, Extensions, Smink och penslar/borstar från b.la MAC, Chanel och Bareminerals! Kan ju säga att alla borde testa MAC's Gel liner, en eyeliner på burk som man målar på med pensel, (använder MAC nr 210), har ALDRIG fått så jämn och snygg eyeliner tidigare! Ska köpa en snedskuren pensel också, dom var slut när jag shoppade!