Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 1180 ggr
KarlaH
0

Kan tjejer använda killprodukter?

Ja som rubriken lyder.. Jag har nämligen hittat flera ansiktsprodukter som jag tycker verkar bra. Dock är det ju så att dessa produkter är för killar.

Tex den ena produkten är en ögon roll on, för trötta ögon. Och jag tänker att den förmodligen borde funka för tjejers trötta ögon också? Eller är det så att alla kill-ansikts-produkter har nån herrdoft så man får gå runt och lukta herre sen?

Tja vad tycker och tror ni?

JMax
0

Jag har hört flera som använt just den under ögon rollen och är nöjda!! Vet inte om det finns samma för tjejjer men jag antar att den är ganska luktfri eftersom man har den under ögonen. Andra manliga produkter kan jag tänka mig har herrdoft.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Emshify
1

Det finns en sån för tjejer! Från Garnier tror jag. Det finns 2 varianter - en som innehåller typ coffein och citrus eller vad det nu var som ska få bort påsar under ögonen och göra att de ser piggare ut o.s.v och så finns det en likadan men som också fungerar som typ concealer, den innehåller alltså färg också som man rullar på och stryker ut så att det blir jämnt. Jag har den senare nämnda, funkar super! :D

[yellowstreet]
0

#2 vart köppte du den med färg i?

Emshify
0

#3 Fick den i present så jag vet inte. Men den borde finnas på de flesta butiker som säljer smink, t.ex Kicks eller så. :)

fidojunior
0

Det är ingen stor skillnad mellan tjej- och killprodukter, mer doften och förpackningen. :)

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Rwawr
0

Jag använder mig hellre av killdeo än tjej! Funkar bättre för mig, tycker tjejdeo är riktigt dåligt! :) Sen så har jag inga problem med killdoften heller haha luktar gott!