VICTORIAS SECRET
ska beställa hem lite saker från vs tänkte jag, men behöver lite hjälp med vad jag ska välja för doft. tänkte ta en vanilla lace body lotion, den har jag luktat på och den luktar jätte gott, och så tänkte jag ta en body mist. fast jag knappt vet vad det är, men vad jag har förstått så är det något man tar på efter duschen som återfuktar, så man använder inte den som parfym eller?
vill ha någon som luktar gott men inte för starkt. har hört att secret charm är lagom stark och luktar jätte gott.
så vad jag vill veta är då:
hur används en body mist?
kan man använda den som parfym?
vilken är er favorit (beskriv doften tack)?
vilken sida säljer billiga vs produkter(svensk sida)?
säg gärna om den är väldigt söt, stark osv.
Man använder väl den lite som man vill, vissa sprayar in hela kroppen i det, medan andra använder det mer som parfym.
Absolut! Blir som en mildare parfym som inte håller lika länge.
Nu har jag enbart 2 olika sorter, Amber romance & Love spell båda luktar gott (dock lite väl sött enligt mig )men det gör ju de flesta VS mists. Men jag har hört att de rosa misterna ska lukta sjukt gott (minns dock inte vad de heter)
vilken sida säljer billiga vs produkter(svensk sida)?
Nu vet jag inte vilken som säljer till billigast pris men de flesta svenska shopparna som säljer VS tar högre pris än vad de kostar inne på vs butikerna. Men det handlar väl om 60 spänn högre och det är de värt. HÄR är en webshop som säljer iaf😉
Jag själv använder mina vs body mists efter att jag smörjt in mig med mina vs bodylotions. Det gör att doften håller lite längre. Men man kan ju ändå använda dom som vilken parfym som helst.
Jadå!
Sheer Love är helt klart min favorit. Den luktar kärlek, hihi.
En massa kärlek, Frostbite.
"Det sorgligaste i livet är inte döden utan det vi låter dö inom oss medan vi lever."

Jag använder min bodymist som parfym, jag har Love Spell och den doftar underbart. Den beskrivs som persika och körsbärsblomma, luktar verkligen super gott. Mina killkompisar tycker att den luktar jätte gott också hihi. Köpte min på taxfree och då kostade den runt 80 kr, halva priset mot vissa svenska onlineshoppar som säljer dem. Voctoria´s Secret kommer öppna en butik vid Arlanda i vår. Ett tips är att kolla Ebay, finns massvis där!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#3 kostar det inte något för att importera in victoria secret body mists i svergie från ebay?
Har tänkte att beställa på ebay, men hur stor chans finns det att den fastnar i tullen eller nått?
Kommen ens vätskor och sånt in i svergie? som victoria secrets body mists?
min favorit just nu är coconut,passion
Jag har än så länge bara en body mist och den heter sheer Love, jag älskar den den luktar underbart!
Jag använder den som parfym och inte som body mist, tycker bara att det är slöseri med body misten för att den kommer ändå fastna på dina kläder.
En sak du behöver veta innan du köper body mists från VS är att dom inte har så läng hållbarhet nr det gäller doften, den luktar först starkt när du först ha sprayat, men efter det så blir doften bara svagare och svagare, men doften finns ändå kvar så du kan behöva spraya om den under dagen, fast det är ändå värt det enligt mig ;)

#4 Fraktkostnaden som anges på annonsen bara, det står om dom fraktar till Sverige där eller inte. Jag vet faktiskt inte hur det är med vätskor, jag beställde en parfym som levererades från Hongkong men jag behövde inte betala något extra och det uppstod inga problem.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Okej tack så mycket! ;)