lägga först?
brukar ni lägga concealern först eller foundationet?

Jag brukar lägga concealern först när jag använder det sen foundation.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag lägger concealern först eftersom jag inte använder lika mycket av den och att det inte är riktigt samma nyans som av min foundation.
- Medarbetare på studier.ifokus

ok tackar =)
Jag brukar lägga både före och efter - och sist puder.

Brukar inte använda conceler men gör jag de så åker den på före
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

concealern
Använder inte concealer, men om jag hade gjort det hade jag haft den före foundationen :)

tackar för alla svar
Efter. Känns som den blir förstörd om man börjar gno foundation över :P
Jag tycker resultatet blir mkt snyggare om man lägger concealern först.
Efter. Annars vet jag ju inte vart den behövs 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Innan, eftersom concealern inte är anpassad till min hudnyans på samma sätt som min foundation är :p
#10,11, jag fattar inte riktigt vad ni svarar på, frågan är ställd "lägger ni concealern först eller foundationen?".
Men jag gissar på att ni menar concealern först, eller? :)
#12 Haha oj, har inte vaknat än märker jag… Men menar att jag lägger concealern först ja ;)
#12 Haha
Concealer efter foundation!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

tack igen för alla svar 
Först fondation, sen puder!
Jag lägger på den under efter, då ser jag vart den behövs! Ibland före, men då under ögonen bara.. Använder dock inte foundation så ofta, har mineralpuder eller bb-cream, tycker att foundation är för tjockt och täckande :)
Jag lägger den efter, men använder väldigt sällan sådan. Har mineral-foundation som jag ibland har i hela ansiktet, fast oftast bara på kindbenen och ögonlock och näsvingar. Det brukar räcka.
Foundation först och concealer efter, så jag vet var den behövs om den behövs alls. 😛
OJ haha, menade ju såklart att jag lägger puder (fondation), sen concealer!