Handla från nelly.com ?
Hej på er. Har beställt 2 par byxor och ett skärp från nelly men har sett nu lite här och där att det inte är bra att beställa där ifrån eftersom dom strular med frakten osv, och är det sant?! Var det nu dåligt av mig att beställa? :( och hur lång tid tar det tills man får kläderna? där stog det 3 dagar men många säger att det tar mer…
tacksam för svar!
Jag beställde en paljett klänning därifrån i höstas/vintras och den kom på de dagar dom sa att frakten skule ta. :) Inga problem för mig :)
#1 Vad bra! Hoppas då jag får tur också :)
Mina skor tog längre tid än vad som var sagt, men det var vid jul så det kan man ju förstå! Beställde dom den 22 december och dom kom innan nyår iallafall! :)
#3 var annars övrigt bra? rätt storlek och skor osv. :)
Jag beställde min klänning på en söndag så dom fraktades nog på måndag eller tisdag och jag fick dom på torsdagen :)
#4 Ja, var jättenöjd! Bilden stämde överrens, storleken också! Läste recensionerna innan för att kolla hur dom var i storleken och så, dom har även hållt bra! :)
Har beställt från Nelly flera gånger, det har varit bra och inget konstigt med frakten. :)
#7 vad bra! Då kan man va säker :) men kommer det verkligen ta 3 dagar för sakerna att komma? Hur lång tid tog det för dig :)
#8 Minns inte, det var länge sen sist. Men det tog nog inte mer än en vecka!
Jag har aldrig haft problem med dem, beställt flera gånger :)
Nelly brukade vara så sjukt bra! Man fick varan bara 1-3 dagar efter beställning och allt hamnade i brevlådan - även skor!
Nu tar det minst en vecka och så får man hämta upp paketet på ett utlämningsställe. Fyfan, Nelly, det har bara gått utför. 

#11 Fast sen har jag ju flyttat till Danmark, så det kanske bidrar. Fast min syster i Uppsala upplever samma problem.