Bra bikini/baddräkt
Ska komma igång och börja simma, så fort jag får tag på bra bikini eller snygg baddräkt (extremt kräsen ang baddräkt).
Någon som har bra tips? Ska vara skön att simma i.
De jag har här hemma är mer "sommarbikinis" om ni förstår hur jag menar? :)
Ska bara motionssimma. Och får inte vara dyra heller :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Stadium borde ju ha bra bikinis. Har en sommar/sportbikini därifrån som gick på kanske 100kr(?). :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#1 Går det att beställa på stadium? Har bara team sportia i stan och där har dem inga jag gillade :(
#2 Jag är ganska säker på att det går! Har stadium nära här, så jag brukar gå dit. Men kolla deras hemsida. :) http://www.stadium.se/
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#3 Ja jag får kolla in där och se vad dem har :)

Jag köpte på Stadium, Adidas, som en topp och byxa/trosa i hotpantsmodell. De gillar jag att simma i. Minns inte vad de kostade dock.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag gillar bikinisarna i bh-modell som finns på lindex och liknade affärer, känns mycket säkrare, har varit med om att tuttarna har hoppat ut i vanlig trekantbikini vid dyk och simning ^^
#6 Det har jag en hemma, men tycker inte det är skönt att simma med dem:) Känns som att tuttarna ska hoppa ur haha :)
Baddräkt är nog bäst att simma i. Både pga friktion och att bikinis kan glida ner. Sen hur snyggt det är med baddräkt är en annan fråga ;)
"Do small things, with great love"