Eyes Lips Face
Är det någon här som har handlat från Eyes Lips Face? Vilka är era favoritprodukter, och vilka produkter bör man skippa?
Har du känslig hy ska du absolut undvika Zit Zappern, jag fick hemska utslag av den.
Jag brukar alltid hamstra sminkborstar när jag beställer från elf 
Såg att dom hade fri frakt idag plus nagellack för en pund så jag beställde nyss hem lite grejer ^^
Älskar elf!! rekomenderar zit zapping concealern, underbar!! Sen den vanliga zit zappern tycker jag inte gör så stor skillnad men har inte haft problem med den. Rekommenderar också deras mineral fondation! UNDERBAR! liquid eyeliner, mineral primer, puder borsten med platt yta är super! Har massa saker jag beställt hem men ite testat ännu också! En av mina favorit sminkmärkeb i alla fall. Dock dock lån tid med frakt :(

Jag har bara köpt nagellack därifrån men är riktigt nöjd med dem. Har hört mycket bra saker om övriga produkter också.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Handlar allt, utom mascara och nagellack därifrån. Älskar deras mineral-foundation, -concealer och -ögonskuggor. Och läppglans.
Min son fick den där Zip-zappern och han gjorde slut på den direkt. :P
Jag har köpt ögonskuggor, läppstift och läppenna därifrån - superbra! Mitt favoritläppstift kommer faktiskt därifrån