Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: recensioner
Läst 2007 ggr
MissInAction
0

Maybelline Great Lash mascara

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Köpte denna idag. Jag har testat den för flera år sedan och blev väl inte jätteimponerad. Men jag vet att den är populär och den har funnits i evigheter, så jag tänkte att äh jag testar igen! 49 kr på Ica dessutom, som hittat!! Förvånad
Den kostar 99 kr på Kicks och på Lindex t.ex. så om ni hittar denna på ica så får ni två för samma pris.

Såhär blev fransarna. Ingen annan makeup på för tillfället och bilden är oskarp, men ni ser.

Den har en lite speciell borste, den är av plast och är formad nästan som ett hjärta. Så de har nog ändrat borsten sedan sist, för på hemsidan ser den ut som den gamla. Får försöka komma på hur jag ska använda den bäst Glad

Eftersom jag satte på den för ungefär en kvart sedan så kan jag inte säga ännu hur den håller sig och hur fransarna ser ut efter en dag. Men jag uppdaterar här senare! Andra får gärna fylla på Flört

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

JMax
0

Den förpackningen känner man igen! Har dock inte använt den själv.

Ta gärna bild på borsten, jag får inte riktigt ihop hur den kan se ut som ett hjärta :o)

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

MissInAction
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha! Hjärta… nästan så Skrattande

Kluring om Ryssland

JMax
0

Du skulle ju tagit kort på den åt andra hållet :o)

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

MissInAction
0

Meh! Det var trixigt nog att få till den här bilden med bara två händer och en mobilkamera Skrattande

Kluring om Ryssland