Dagens outfit #10
Kör igång det här igen!
Vad har ni på er idag? Gärna bilder!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Idag drog jag på mig ett par tunna strumpbyxor, jeansshorts från H&M, en tröja från Vila (som inte syns) samt min skinnjacka från JC. Över det blev det en halsduk och på fötterna ett par bruna kängor från Din Sko. Solglasögonen fick åka på också, sjukt fint ute idag!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Tjusigt!
Inget foto på min outfit tyvärr :)
Men hade på mig ett par ljusa jeanstights från ONLY, ett svart linne från JC och en rödrutig skjorta från okänd butik innan ja bytade om till mjukbyxor ;)

#3 SNYGGT!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#6 Tjuisgt!!
Måste bli bättre på att fota mina outfits! Har i alla fall sprungit runt i ett par uppvikta H&M jeans och en svart tisha från Cubus + converse & skinnjacka
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag kommer med mina outfits här också ev när kameran finns på plats.
Tycker det är bra med sånna här trådar då man kan få inspiration från andra! :D
Kramar / Julia (=

Igår: Jacka - Levis , linne - Vero Moda , shorts - fd. jeans , skor - converse
Jenny
Idag drog jag bara på mig en klänning och är i övrigt helt ofixad, jättehärligt väder ute!

Snygga ni är tjejjer!!
Här är det mest träningskläder hela dagarna nuförtiden…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#12 Fin klänning & bild!
Tröja - Lindex. Shorts - fd. jeans
Jenny

Ingen bild men vardagsoutfiten lyder: en rosa med svarta detaljer tunika och ett bälte till det, mörka jeans och vita ballerinaskor :)
Vart har du hittat affären? I stockholm eller utanför stockholm?
Vart har du köpt den klänningen? :)
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Haha lite komiskt kan väll få finnas i den här tråden? Men min outfit var det ju faktiskt!
Knästrumpor, cheerleaderkjol och linne!
#16 Eller i Göteborg! XD
Köpte den på Frölunda Torg i Göteborg! Fasen vad jag hatar bilden, kan man ta bort! XD
Kramar / Julia (=

#18 Tycker inte att det är något fel på bilden men kan ta bort den om du vill? :)
Jenny

#21 Shortsen ser jätte fina ut, bra klipp 
Jenny
#21 gud, gillar din stil 
Puttar upp!
morgonrock och underställ, sjuk :(
Mvh/Ellen<3
Jeans med snyggt slitage, ett linne och en röd tjocktröja :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tights, raggsockar och en mysig stickad tröja. Har haft en hemmamys dag idag, sedan har uggsen och termobrallorna åkt på vid hundpromenader så att han inte behöver lida av kortare promenader bara för att det är svinkallt! In så glammigt..