Var/vad handlar ni på rean? :)
Vad har ni för ställen där ni shoppar nu i mellandagsrean?
Själv har jag handlat lite på KICKS webshop! Är hemma hos föräldrarna i Dalarna nu och inga större affärer inom tio mil
Jag beställde också några toppar från Lager157, det var ju inte på rea visserligen men det är ju en outletshop.
BeutyBay har jag kollat runt lite på och det finns massor jag skulle vilja köpa därifrån!! Jag brukar handla därifrån. Men så tänker jag till lite och inser att jag har alldeles fullt i badrummet redan
så jag ska nog prioritera en ansiktsbehandling och klippning + färgning istället!
När jag kommer hem till Uppsala så blir det att shoppa lite gardiner och doftljus och annat fint till lägenheten. Och så behöver jag byxor och någon tröja.
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Har inte handlat något ännu. velat vart jag ska kolla haha :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Var på stan (i Uppsala :p) idag och det var mycket rea. Men hittade inte mycket, bara en tröja från Gina. Egentligen brukar jag hitta massor på H&M på rean. Men det känns som om det blir mindre och mindre min stil… :/
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Aha, det är Uppsala som jag åker hem till imorgon. Får pröva lyckan på fredag kanske 
Det verkar olika från år till år hur bra man hittar på rean, tycker jag! Vissa år har jag hittat jättemycket, men det var iofs mer när jag var yngre. Kanske har jag blivit mer kräsen på senare år 
Kluring om Ryssland
#3 Gör det du. 
Ja, tycker jag också. Sedan beror det också på vilka H&M-affärer. Den i stan hittar jag minst i.. 
En skinnjacka från Rock'n Blue, den kostade 2400:- innan men kostar 1000:- nu, perfekt! Har tittat på den i ett par månader faktiskt, den är så mjuk och go!! Stickad gosig oversize-tröja från JC, ska in idag och leta efter halsduk och varma mysiga sockar, blir säkert lite annat också, smink bl.a! :)
Tjuvstartade innan jul med en klänning från asos, ville vara säker på att få den innan nyår!

#5 Snygg!
Har inte shoppat något än men lite smink och skönhetsprodukter samt väskor skulle jag vilja kolla på.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag har bara köpt lite från Hollister och ett par leggins från gina nu på rean ;/
Lush har ett riktigt bra erbjudande just nu, 50% på alla julprodukter! :D
Köpt en tröja på rean från Vero Moda :)
Jag försöker att verkligen inte spendera för mycket, vi sparar ju pengar. Men igår när vi var ner så köpte jag nagellack, lite smink och underkläder. Jag köper i princip aldrig kläder oavsett rea eller ej, det är roligare att sy :)
Värre blir det nog om någon dag när vi ska gå på IKEAs rea…
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Och ännu en till tröja från Lindex! 
På mellandagsrean gjorde jag flera fynd!
Skor: Din sko (399:- istället för 1099:-)
BH: Change (ej rea, men fick den för 386:- istället för 429:-)
Top: H&M (50:- istället för 199:-)
Strumpor: H&M (ej rea, 99:-)
Fyndade även dessa skor:
Usport (548:- istället för några hundralappar mer.)
I klädväg har jag bara köpt två linnen och en stickad tröja från H&M, fick mail om att det skickas idag. Med frakten betalade jag 170 kronor, sparade 230 tror jag.
Annars har jag fyndat en tv och en dammsugare, fast det är ju lite OT här inne ;)
Fyndat rätt mycket.. Höhö.. Fick 1400 kr i julklapp, så..
En beige skjorta för 50 kr (H&M).. Skulle kostat 199 kr innan.
Ett par låga jeans m. två dragkedjor fram istället för ficka. Skulle kostat 399 kr, men fick ge 100 kr för dem (H&M).
En blus med spets-motiv längst fram och vid armarna. Skulle gått på 299 kr, men fick ge 100 kr på Vero Moda.
En bh från Lindex som skulle gått på 149 kr, fick jag ge 69 kr för.
En bh från Cubus som skulle gått på 149 kr, fick jag ge 49 kr för.
En bh från Gina Tricot som skulle gått på 99 kr, fick jag ge 25 kr eller något för.
Ett par joggingtights från Cubus som skulle kostat 249 kr, fick jag ge 149 kr för.
En kofta från Gina Tricot fick jag ge 100 kr för, men skulle gått på 199 kr.
Utöver allt detta har jag även köpt en bodymist m. doften "Shea" ifrån The body shop & ett par silveröronhängen ifrån Glitter.
Har väl inte fyndat så mycket men:
Ett par marinblå jeanspå H&M för 75 kr (kostat 199)
En typ turkos t-shirt från JC för 69 kr(kostat 149)
Mvh/Ellen<3
Just ja! Jag hittade ju min jacka som jag suktat efter hela hösten, på 50% rea på MQ
En knall-senapsgul (oväntat) dunjacka från Dobber! Den är mjuk och otroligt gosig, fodrad med ett mörkblått tyg med små vita prickar, och så gosig huva! Man kan justera midjan med ett snöre inuti. ♥
Ahh hittade en liten bild!
Kluring om Ryssland

Vad ni har fyndat!! Jag har inte varit ute på rean ens på nätet…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Är ganska besviken på mellandagsrean, tycker inte att det finns så mycket, gillar sommarrean bättre. Har haffat två gosika tjocktröjor, en bh och lite sovkläder bara. Nelly har dock ganska mycket fint på sin rea 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg