Underklädesaffärer
Har nog redan skrivit om detta, men vad finns det mer för underklädesaffärer än Change, Twilfit och Triumph, som har större kupor på mindre omkrets? :) Helst inte superdyra, gillar inte att betala 500 kr för en bh… Högst 400, men då ska den vara riktigt snygg och bekväm!
Online är helt ok! :)
Såg att det finns några på Asos! Dock tycker jag att det så seg frakt därifrån..

Beror på hur liten omkrets. Lindex har ibland.
Funderar på hur tillverkarna tänker ibland, måste man vara kraftig för att ha stora bröst?!?!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#2 Jag använder 65E, har aldrig sett den storleken på Lindex och liknande affärer :/
Ja eller hur! Förstår inte heller… Diskriminering! :P
#4 Tack, ska kolla där :)
figleaves.co.uk har massor av BHar och i många storlekar
#6 Ok, tack :D

Har samma problem >.< Har själv 60E/F & det är så jäkla jobbigt att BH inköpen ska bli som ett helt uppdrag.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Själv har jag löst det så att jag mest intill bara använder sport BH;ar…
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
65D och 70E finns på Cubus nu iallafall, jättebra för mig då jag har 70E
Men har inte sett 65E tyvärr 
#8 Ja det är ett jäkla problem när man är smal och inte platt :/
#10 Åååh typiskt! haha
Får nog åka till en närliggande stad och kika lite i galleriorna om det finns något snyggt och inte allt för dyrt. Annars blir det nog att beställa på internet.
Det fick bli en bh från danska lingeributikken.dk! "Sexy clothes"-affär, men de har bh:ar i tusentals modeller och storlekar!
Det blev en svart snygg en, för endast 244 kr inkl. frakt. Superbilligt! Hoppas att det inte är skitkvalité bara… då får jag springa in på Change istället! :P