Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 2751 ggr
[Weima]
0

Byxor utan bakfickor?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Köpte är om dagen ett par byxor från lager 157, typ jeans. Det är en fragkedja bak men inga bakfickor. Jag får den känslan av att det ser "naket" ut utan fickor men vad tycker ni?

*Bifogade en bild*

Vad tycker ni? Kan man gå så i skolan med en blå skjorta som inte täcker rumpan eller bör man ha något som täcker rumpan?

PaaatyPalm
2

Jag personligen skulle aldrig få för mig att gå utan att täcka rumpan i såna byxor, Ser fruktansvärt ut enligt mig :P Sen är jag visserligen väldigt strikt när det gäller kläder.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Fridaaaa
0

Snyggt är det, men jag föredrar med bakfickor av någon anledning xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

JMax
0

Gillar det inte men just de byxorna var snygga och satt bra på dig men jag skulle inte ha kortare överdel än halva rumpan.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Tilde]
0

Jag har jätteofta jeggings, alltså leggings av jeanstyg så det är som jeans utan fickor. Skitsnyggt om man har snygg rumpa! Flört

Tycker inte alls det såg "naket" ut på dina byxor :)

Karmatarerskanise
3

Jag tycker alltid det ser konstigt ut utan fickor, hur snygg rumpa man n har. Så jag hade valt något som täcker i alla fall halva rumpan.

[Tilde]
0

#5 Varför? Så länge det inte ser ut som man endast har strumpbyxor eller leggings (alltså "underkläder") på så ser jag inget fel i att inte ha bakfickor :)

Karmatarerskanise
3

#6 Varör jag tycker det ser konstigt ut vet jag inte. Tycker inte det är snyggt med korta tröjor till leggings heller. Rumpan ser ut som en hel klump utan fickor. Det gör det inte om det finns fickor för då bryts det av.

[Tilde]
0

#7 Haha okej :P Jag tycker det kan vara snyggt på rätt person (och såklart beroende på material och design av plagget). Tror det skulle vara snyggt med en blå skjorta till TSs byxor!

Karmatarerskanise
5

Smaken är som baken, delad ;) Ganska passande i den här tråden :P

Dipsie'n'Poo
0

Bara se till att inte tros-linjen syns. x) Annars tyckte jag byxorna var snygga! Glad

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

pixielutt
0

Snygga byxor!

Jag personligen kan inte gå ut i byxor utan bakfickor utan att täcka rumpan med ett längre linne, tycker också att det känns naket på något sätt :p

/ M