Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettnaglar
Läst 2946 ggr
Perly
1

Enkla nageldesigner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Målar just nu naglarna väääldigt ofta hehe vilket gör att det kommer upp många olika designer i min blogg varav jag gör inlägg med steg för steg bilder samt text på hur jag gjort, blandannat dessa.

Har dock just nu lite idé torka så skulle bli jätte glad om ni har några tips/önskemål på någon sorts design att göra beskrivningar på, svårt o säga vilka det är intresse för o inte annars. (: tack

Alltid Oavsett

Perly
0

#1 Tack för förslag Glad Har inte exakt de färgerna men skulle helt klart kunna göra en variant av dem i början av nästa vecka (:

Alltid Oavsett

DenLillaTofflan
0

#2 Åhh vad roligt! Får hålla utkik på din blogg nästa vecka då. Lägger till den som bokmärke i datorn nu :D

Perly
0

#3 LUgnt, tack själv haha, kan posta länk här med Glad

Alltid Oavsett

Perly
0

#3 Ändrade lite i mitt målarschema så ditt önskemål är nu uppe, hoppas det är lätt att förstå/att du kan få användning av den (:

Alltid Oavsett

wingren
0

Skulle gärna se ett bra sätt på hur man får nageln i en färg o som en ring runt det hela. Alltså i kanterna på nageln. Och ett basic sätt att få mönster (sicksack, ränder, ringar osv) på naglarna :)

Perly
1

#6 Ska skriva upp det på min lista så kommer det så småningom (: Tack för tips (:

Alltid Oavsett

DenLillaTofflan
0

#5 Tack! Du är grymt duktig på att måla och det var jättebra förklaring :D

Ska måla naglarna så senare i eftermiddag :)

Perly
0

#8 Tack så jätte mycket! Glad

Oh får hoppas du bjuder på en bild sedan med (:

Alltid Oavsett

DenLillaTofflan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 Kan tyvär inte ladda upp bild när jag klickar på "ladda upp" så står det "uploading…" och jag väntar och väntar men bilden laddas aldrig upp Gråter

DenLillaTofflan
0

WIIIIHH jag lyckades!

Det var bara en test bild för jag skulle se om det gick. Jag trodde inte att det skulle funka men det gjorde det visst. Sorry för att det kom med en hamster bild i din tråd Skäms

Perly
0

#11 hehe det är lungt, bra att det lyckades att ladda upp iallafall (:

Alltid Oavsett

Perly
0

#11 blev det några naglar gjorda? (:

Alltid Oavsett

DenLillaTofflan
0

Jag glömde att jag inte har mina nagelack hos pappa och när jag var hos mamma i helgen så glömde jag helt enkelt bort dom Skäms

…Men jag fixar nästa vecka! Då är jag en hel vecka hos mamma och har massor med tid Glad

Perly
0

Hehe okey (:

Alltid Oavsett

Perly
0

http://nailsforall.wordpress.com/2012/12/18/how-to-framing/ en bildserie för Framing, lägger upp text om så önskas (:

Alltid Oavsett