Shopping i Stockholm?
Ska till Stockholm snart och shoppa, så jag undrar om ni har några tips på affärer med okej priser? Så tacksam för svar!
/Kram Jennifer
Följer gärna denna tråd då jag ska dit nästa vecka
Ingen som vet något, tips?
/Kram Jennifer
Ska du till stockholm stockholm (haha centralt dårå) så brukar det vara uppskattat att gå längs drottninggatan. Där finns allt. Sen finns det också diverse gallerior här och var. Den största är väl Gallerian som inte ligger så långt ifrån centralen, sen finns ju även sturegallerian på sture plan, dock är det lite dyrare affärer där osv. Ja jag vet inte riktigt var jag ska börja. Vad är du ute efter för affärer? Det finns så sjukt mycket olika ställen. :)
Gallerian är super tycker jag, där finns ju bl a topshop och hollister som har superfina kläder. Där har dom ju även bikbok lindex osv. Jag tycker SALT är värt ett besök också. :)
Jag tycker väl om butiker som SALT, BikBok, Gina Tricot, Hollister o.s.v
/Kram Jennifer
Stockholm har väldigt mycket. Jag gillar att gå i butikerna på söder. Rent allmänt egentligen, jag tycker att det är så mysigt på söder. Mina favoritbutiker är dock Beyond Retro och Sivletto, men så har jag en ganska annorlunda smak också. Beyond retro, både butiken på söder och den på drottninggatan, tycker jag dock är värda ett besök oavsett vad man har för stil :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#6 Ska absolut bli ett besök nu!
/Kram Jennifer
två bra centrum är nya täby gallerian. de har hollister men mindre utbud än den i gallerian.
nacka forum är också bra. i nacka ligger en av mina favoritbutiker, dyr men har bara en av var. så risken är liten att nån går runt i exakt lika.
butiken heter Tingeling.
kista centrum har många butiker men är ett drygt centrum att gå i.
gallerian och drottninggatan är mina favoriter.
okej
/Kram Jennifer