S: Kläder- Kappor, jackor, skor, och annat!
Hej!
Har gjort en liten rensning och säljer iväg det som jag ändå inte använder/aldrig använt. Jag kan PMa fler bilder på grejerna om man är intresserad av att få se mer av en viss sak :) Kan skicka grejerna till hela sverige, köparen betalar frakt. Jag kan även tänka mig paketpris om man vill köpa flera saker. Kom även med bud.
Kontakta mig via PM!
Först ut är en skinnjacka i den populära MC-modellen. Storlek M
(ca 38/40). Säljer den för att den är lite för stor på mig, annars är den väldigt skön. Den har sliteffekter. Äkta skinn. Nästan aldrig använd så
den är mycket fin.
500:-
Fin skinnkappa i tunt och fint skinn, väldigt mjuk. Mörkbrun, nästan svart (skiftar i olika ljus). Väldigt lätt att bära. Storleken ligger på
ungefär 38-40. Saknar dock skärpet för midjan, men går säkerligen att hitta ett som passar om man vill ha ett sådant.
Kan ta fler bilder om så önskas på denna så man ser hur mjukt lädret är, på denna bild kan den se lite hård ut men det är den absolut inte! :)
600:-
Kom gärna med bud, priserna är prutbara och jag kan gärna ge paketpris!
#5 är såld.
Får man göra säljtrådar nu:s?
#13 Tror inte det?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tråden är från 2011. Ta bort den om den inte får vara kvar.
såg inte det haha! Menade det inte som klgomål, bara det att jag själv velat lägga upp en tråd.

Som sagt så är tråden gamal så har låtit den vara kvar, låser den nu. Du är välkommen med dina annonser i vår nålade tråd Köpes & Säljes.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg