Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsäljes-köpes
Läst 2311 ggr
[Kamillah]
0

(S) Garderobsrensning!

Säljer en hel del plagg som jag haft undanstoppade i garderoben ett tag och bara är använda någon enstaka gång, allt är som i nyskick!

Länk till mina auktioner på tradera :)

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2040653

[Kamillah]
0

putt!

[Kamillah]
0

putt!

[hejhejnaffy]
0

Den röda och svart prickiga toppen var jätte snygg lika så skinn kjolen!

[Kamillah]
0

Tycker jag med, tyvärr så passar de inte mig längre! :(

[hejhejnaffy]
0

Typiskt :/

Hanna
0

Åh vad mycket snyggt!! :o Tyvärr var inget i rätt storlek :(

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[Kamillah]
0

#6 okej, men mycket av det passar ju många olika storlekar :) Är det någon du undrar om så är det bara att fråga

[Kamillah]
0

Nu har jag lagt in ett par SKITSNYGGA svarta slitna gina tricot-jeans som tyvärr ej passar mig längre! :( Men hoppas någon annan får samma lycka utav dem som jag fick!

JustMySelf
0

Den här typen av inlägg ska i fortsättningen vara i den nålade tråden "Köpes och Säljes", det är inte tillåtet att skapa egna trådar för det. Jag vet att den regeln kanske inte fanns när du skapade tråden, men så du vet i fortsättningen Glad

[Kamillah]
0

#9 Nej det visste jag faktiskt inte, tycker att ni borde ta bort "Säljes/Köpes" kategorin så man förstår det lite bättre då :) Om den kategorin inte funnits hade jag nog letat runt lite innan med tanke på att denna regel inte funnits då jag började lägga ut annonser här.

JustMySelf
1

#10 Men jag är varken Medarbetare eller Sajtvärd här så jag kan inte ta bort den, men jag håller med dig om att den borde bort. Rent allmänt kan det också vara bra att läsa igenom skrivreglerna innan man skriver inlägg på en sajt, jag säger inte att du har brutit mot någon regel utan det är bara en rent allmän påminnelse Glad

[Kamillah]
1

#11 Brukar alltid läsa igenom reglerna på en ny sida såklart, men det borde inte behövas varje gång man är inne på en viss sida, för att se om reglerna ändrats. Tycker de bara ska ta bort den kategorin så slipper de att man gör "såna här" trådar :P

Men jag har satt in denna annons i den klistrade tråden också. Har inget emot att denna låses om den bryter mot några regler.

[Kamillah]
0

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2040653

HAR NU NYA GREJER ATT SÄLJA FRÅN MIN GARDEROB PÅ TRADERA, FINNS OCKSÅ ARMBAND SAMT NAGELLACK! Glad

bambiiii
0

NAGELACCCKKK!!!!!!!! hur mycket kostar de, skulle du kunna skicka? ska fråga mamma

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

[Kamillah]
0

#14 Du får kolla i annonsen! Vill du köpa dem för "köp-nu" priset så PMa mig! De skickas för 30kr i frakt som det står.

[Kamillah]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En GRYMT bra ögonbrynspenna i färgen Chataigne, orangebrun, som på bilden. Tyvärr fel färg för mig och endast prövad en gång på ett ögonbryn, så den är i absolut nyskick.

Nypris 185kr på kicks!

Mitt pris 100kr+frakt 12kr.

JustMySelf
3

Alltså, jag vill inte verka otrevlig eller leka polis eller något, men om någon påpekar att du brutit mot reglerna här på sajten kan du ju inte på allvar fortsätta göra det?

Fiona
0

Eftersom denna tråd fanns innan jag gjorde den nålade Köpes & Säljes så har jag låtit den vara kvar, Låser den nu eftersom du har annonserna i den nålade också.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Inlägget är låst för nya kommentarer