Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 1045 ggr
[Tilde]
0

Underklädesaffärer?

Jag vill gärna ha tips på bra underklädesaffärer som inte är allt för dyra, men som säljer mer "speciella" bh-storlekar, alltså storlek 65 med större kupa (E-F).

Det får gärna vara online, men jag vill såklart först köpa en i en "riktig" affär så jag vet att den sitter perfekt. :) Självklart ska det vara snygga bh:ar som både ger stöd och sitter bra! Flört

Nali
0

hit me up as well :D förutom victorias secrets (som är ganska dyr) kan jag inte rekommendera något :(

JustMySelf
0

Åh jag måste följa den här! Förutom Change, Twilfit och Triumph vet jag inte så många som har "konstiga" storlekar… Obestämd

[Tilde]
0

#2 Nej det är svårt :/ Och jag tycker att Change och Twilfit brukar ha ganska "tantiga" underkläder (i alla fall när jag har varit där, hah). Triumph tror jag inte ens finns i Västerås, där jag ska kolla.

JustMySelf
0

#3 Ja jag håller med Obestämd

Emshify
0

#3 Jo, Triumph finns i Västerås men jag upplever att de brukar ha ännu tantigare underkläder än Twilfit. Oskyldig Change vet jag dock inget om, vart i Västerås ligger det? (Jag bor också i Västerås Glad).

[Tilde]
0

#5 Jag trodde det var den som låg i Gallerian, men jag kanske minns fel? De ändrar ju där så mycket, finns nya affärer och grejer varje gång jag är på besök känns det som Tungan ute