Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 1021 ggr
arandeira
0

Bästa Maskaran

Hej!

Jag är på jakt efter en ny maskara! Vilka är era favoriter eller vilka rekommenderar ni? Vill ha en som sitter bra (dvs inget svart under ögonen efter halva dagen), är svart, ger volym och klumpar inte. Helst ska den ha en smal borste men det är inget måste :)

/Emma

sunnys
0

Min favorit är too faced lashgasm mascara som finns på eleven.se :)

Dipsie'n'Poo
0

Isadora Build- up Extra Volume, har jag nu. Klumpar inte, ger fin längd och volym. Inget svart under ögonen! Finns nog att köpa nästan överallt (Kicks, Åhlens, H&M, Lindex osv.). :)

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

fossingen
0

#0 Svart under ögonen efter en halv dag? Vad menar folk med det, har hört det förr men fattar inte vad folk menar, menar ni att det kladdar eller att ni smetar ut det under dagen av misstag, flagnar eller liknande? Förvånad

arandeira
0

#1 Tack! Ska kika på den :)

#2 Låter som en bra mascara, ska kolla på den med :)

#3 Jag har haft maskaror som typ.. ja flagnar och det blir som svarta bås under ögonen. Lite som om du har pudrat över ögonskugga. Haha, lite svårt att förklara men maskaran liksom "faller" av :/

fossingen
0

#3 Jaha, typ flagnar, hm.. Generellt så tror jag det beror på hur mycket mascara man sätter och om den innehåller fiber eller inte. Kan också rekommendera nr #2's mascara, den har alltid funkat ;P

Mephi
0

TooFaced Lashgasm är sweet.

Sensai's 38°C Mascara är även helt U N D E R B A R.

-