Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: naglar
Läst 1628 ggr
Eklang
0

Nagelolja

Vilken nagelolja tycker du fungerar bäst? Just nu kör jag på vanlig olivolja, och det fungerar super! Men jag vill testa på någonting nytt, för att förhoppningsvis kanske få ett ännu bättre resultat.

Det finns ju en hel drös med oljor från alla möjliga märken och i alla olika former.

Vad tycker just du fungerar bäst för dig? Något att rekommendera?  Glad

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Anna
1

Sally Hansen Nail Nutrition Green Tea + Soy Cuticle oil har jag kört på ett tag nu, det är nog den bästa jag testat hittills!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Eklang
0

Åh, vart kan man hitta den? :)

JMax
1

Olivolja tycker jag är bra, billig och något som man oftast har hemma.

Myrraolja är väl annars den som ska vara den allra bästa men är ruskigt dyr.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Anna
0

#2 Hm, jag köpte min i USA på Ulta så vet inte riktigt faktiskt. Men borde finnas online någonstans, eller kanske tradera? :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Eklang
0

#3 Mjo, det är iofs sant. Jag tyckte dock inte att myrraolja hjälpte så himla mycket, men det är väl olika för alla :)

#4 Jag får kika. Tack så mycket för svaret :)

EvaLuna
1

Jag tycker OPIs Opiplex nail & cuticle är galet bra! Kostar en slant (minns inte hur mkt…) men räcker i eeeevigheter. Finns på Kicks.

Eklang
0

#6 okej, får kika :)

byCelina
1

Jag kör stenhårt på en olja från Camilla of Sweden just nu. Den innhåller bl.a. myrra som är läkande och antiseptiskt, apelsin som är bra mot kalla fingrar och lavendel som bl.a. är lugnande. Riktigt bra och innehåller bara naturliga ämnen! :)

Eklang
0

#8 Nice! Får kolla :D