Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 856 ggr
JMax
0

Shopping Danmark/Köpenhamn

Nu blir det att fara till Danmark och Köpenhamn en sväng och jag undrar om ni vet vad det finns för shopping där?

Intresserad av lite lyxigare butiker, kända märken typ LV, väskor, smycken, roliga butiker o lite allt möjligt!

Gärna ett par bra ställen att äta på med :o)

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Tilde]
0

Det finns en nyöppnad LV i centrum (Ströget)… :) Sen finns ju Magazin, som har lite halvdyra märken, kläder, skor, accessoarer och smink. Finns även café där. :)

JMax
0

Tack för tipsen #1!

Ingen mer som har massa roliga tips?!?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Amandapanda
0

Vet inte om du klassar Abercrombie & Fitch som lite dyrare men det finns allafall en affär där ;PP

patronsaint
0

Längs med ströget upp mor nyhavn har du flera lite dyrare fina butiker med massor av trevligheter. Älskar i huvudtaget kbhvn Skrattande Ett tipps är att glutta in på bakgator för de roligare butikerna och caférna.

I want to be like the patronsaint of reality.

citytjejen
0

Varuhuset Illum är alltid roligt att strosa omkring på! Ligger på en tvärgata till Ströget om jag inte minns fel. Och när det kommer till restauranger så finns en mysig pub nära centralen, puben heter Molly Malone´s. Vet inte vad gatan heter, men det är ju bara att googla!

Själv ska jag till Köpenhamn på lördag över dagen i samband med att jag hälsar på en kompis i Malmö Glad

/Christina