Ögonfransförlängning!
Hej!
Det är så att jag behöver lite hjälp med tips om salong/salonger som utför ögonfransförlägning. Då gärna i Enköping, Uppsala, Västerås, Stockholm eller Norrköping helst men tips på salonger i andra städer är varmt välkomna.
Hoppas ni kan hjälpa mig! :)

Sökt på google? Hehe ;)
Ja jag har sökt på google men det var inte till så mycket hjälp. Så idag har jag ringt runt i Enköping, kom då fram till att ingen utför ögonfransförlängning där tyvärr. I Västerås har jag hittat ett ställe och i Norrköping har jag också hittat ett ställe. :) Så det blir Norrköping jag kommer göra min efterlängtade ögonfransförlängning. :)

Vad roligt :D

Få se före och efter-bilder sedan då? =)
golf.ifokus.se
Ja absolut hihi! :)
när ska du göra den? :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Det har jag inte riktigt bestämt, men det blir nog ganska snart. :)

Hur gör man det?
Ett litet urklipp om hur det går till! :)
Experten kommer att doppa den konstgjorda ögonfransen i ett särskilt lim som inte innehåller några farliga ämnen eller formalaldehyder. Den doppade ögonfransen fästs mot en naturlig ögonfrans och hålls kvar i 30 till 40 sekunder innan det får ett riktigt fäste.
Så håller det på tills proceduren är färdig och det kan ta olika lång tid beroende på hur många lösögonfransar som ska fästas. Normalt tar det mellan 90 och 120 minuter, så ha tålamod.
Sista steget i behandlingen är att anpassa de nya ögonfransarna så att de blir jämna och fina. Då trimmar man dem lite lätt och böjer dem försiktigt
Ögonfransförlängningen håller mellen 6 - 8 veckor beroende på hur bra du tar hand om den.
Pris: 600 - 2000 kr.

Wow!! Jag vill med göra!! Pm:a gärna uppgifter om de i Norrköping!! Bor ju där så det är ju perfekt :o) Hur mycket kostar det där?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Har du någon hemsida eller nummer till salongen i V-ås som utförde fransförlängning? :)
#11 Ja det har jag! :) Skickar ett pm till dig.
Ska bli kul att se före- och efterbilder!
Oj vad vacker det blir! Du har väldigt bra priser också, har sett andra göra samma jobb fast ändå tagit mer betalt. Utför du bara processen på vuxna eller kan du tänka dig att göra på en 14-15 åring? Är bara nyfiken :)
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡