Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skor
Läst 581 ggr
ettlitetalias
0

Vinterstövlar!

Nu behöver jag verkligen råd här!

Jag behöver vinterstövlar som:
- är fodrade
- är bekväma (tänk mjuka "tant-sulor". Har mycket problem med mina ömmande fötter)
- har bra grepp
- har vida skaft/vitt ankel-område
- kan köpas i England (i butik eller skickas efter online)
- klarar väta (antingen bra gjorda, eller tål ytbehandling)

Jag har alltså jättekänsliga fötter och problem med hälsporre och blåsor om jag använder skor som inte är fotriktiga. Jag är även väldigt kort, men något kraftiga vader. Men eftersom jag är så kort så hamnar liksom mina vader i ankel-området på stövlarna… Så området mellan ankeln och vaden måste vara rätt bredd. Plus om de inte är "knälånga" heller eftersom det då bli "över knäna" på mig..

Jag har letat i varenda skobutik i stan och bara hittat ETT par som faktiskt uppfyller alla mina krav Gråter Problemet är bara att de inte är speciellt snygga… De kommer få duga om jag inte hittar något annnat, men helst av allt skulle jag vilja ha något i stil med de här...

Finns det någon som har tips om vart jag kan hitta ett par stövlar som faktiskt passar mig?

JMax
0

Ecco har flera bra modeller som är både snygga och fotriktiga. Jag har snygga skinnstövlar från dem och vettiga kängor som är vattentäta o bra att ha ute.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

VilmaKristina
0

Jag har ett par ursnygga boots, dom har fårull och är mocka aktiga med knyt och spännen. Du kanske inte syftade på sånna egentligen, och du kanske inte vill betala nästan 900 för dom Obestämd

Har inpregnerat dom så dom är sjukt tåliga också.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

ettlitetalias
0

#1 Ecco ska jag kolla in då! :)

#2 Priset är egentligen rätt sekundärt för mig just nu då jag är mer desperat över att ha något på fötterna, än bekymrad över vad de kan tänkas kosta.