Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 548 ggr
The_Rat
0

Planer för sommaren

Man brukar tänka ut saker som man ska eller måste göra i sommar, som t.ex. banta  (Oskyldig) , plugga extra mycket eller läsa en viss bok. Jag tror att det är många som har tänk på det.

Vad har ni för planer då? :)

linnrisedal
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska träna och tävla häst i sommar. Ska även resa till Usa och Spaninen. Vara med mna vänner, sola, bada festa. Ska även gå i sommarskolan :/ men det är bara i 3 veckor som tur e!

Alex
0

Jag hade en del planer, men de får vänta till nästa sommar eftersom jag fick jobb på Island. ;) Så det blir inte mycket sol och värme för mig i sommar..:P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Keligast
0

jag skall ha sommarhäst, banta XD (inte äta godis), fixa hål i öronen, gosa med mina "ninisar" hundarna underlaten, bada, sola ALLT SOM TILLHÖR SOMMARN =D

__iE
0

Sola o bada, ut med båten, festa, Pier Pressure, umgås en massa med vänner o allt annat som tillhör sommaren :)

sofie
0

Jag ska träna, njuta av dagarna och så ska vi på en veckas semster till gbg med alla illrarna. Åka ut till sambons släkts ö och bara sola, grilla och ha trevligt med vänner.

sofie
0

Ingen mer som har några planer för sommaren?

Johanna
0

jobbar i stort sett hela sommaren, men på min lediga tid ska jag umgås m sambo, vänner o hästen ;), är helledig ca 2veckor..

Sola o bada mkt o åka båt.. ska faktikst lära mej lägga till själv i sommar.. haha.. hoppas båten e bra försäkrad

sen blir det nån liten resa neråt landet för att hälsa på familj o vänner…. o till göteborg o gå på liseberg!

Mangis
0

Västkusten 10 dagar, resten jobb. Vara med Mangis och Stella så mycket det bara går och vårda naglarna…

The_Rat
0

Puttar upp Oskyldig

Eve
0

Jag ska till Gotland med tjejerna! Sen ska jag väl jobba… jobbigt :/

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

paronskrutten
0

Kanske åka utomlands..och tåg i sevrige..vi får se, inget planerat än.

Helena

Sandra76
0

Till Öland och Böda kronocamping en vecka. Sedan blir det fix med huset..kanske någon avstickare till Kolmården….m.m…

Ska också bjuda ett par tjejkompisar på champagne och tilltugg i början av semestern för att fira lite

Linda
0

Jag ska jobba…

Tyvärr så har jag bara en veckas semester ev lite mer efter att min chef har kommit tillbaka..

Mina planer för sommaren är att skratta, vara så mkt jag kan med min älskade familj, vara lite snällare, lära mig allt om Mac och våra jobb system så jag med andra ord ska bara bli lite smartare denna sommar…;)

-Finns det någon tid över vill jag gärna dricka rosa drinkar på en ute servering oxå:)

AusaBausa
0

ska försöka låta bli godis o läsk. Umgås m barn o mannen…träna mina hästar lite, ut på utställningar med dem. bara vara hemma o ta det lugnt. Småutflykter så som Tosselilla etc….

Linda
0

Jag ska oxå försöka undvka det, sedan jag bara sitter på kontoret har jag faktist blivit hopplös…:(

JimJ
0

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på i sommar. Ska försöka åka hem till ÅsaF och träffa henne någon dag iaf. Men annars kommer jag nog bara sitta här hemma. Jag har försökt få hit en massa sommar-gäster, så jag blir nog inte helt ensam iaf. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Johanna
0

#13 Du vet var jag finns, när det är dags för dom rosa drinkarna.. :)
ja, annars också såklart.. *s*

Stravaganza
0

Jag ska bada, vara med mina djur, läsa så många böcker jag kan, skriva klart min bok, vara med mina kompisar, åka till Göteborg och massor med andra saker. Men jag ska inte åka utomlands den här sommaren i alla fall. Fundersam