Lång med klackar!
Hejhej!
Det är såhär att jag är 187 cm lång (utan klackar).
Min mamma har alltid sagt till mig att jag inte får ha klackar för att jag blir för lång och att det inte är snyggt osv..
Men jag tycker att pumps är såå snyggt och idag hittade jag ett par jättesnygga vinröda på Din Sko i min storlek(42) för bara 300kr!
Kan ju tillägga att jag snart fyller 19 och bor hemifrån, men jag bryr mig (alldeles för) mycket om vad mina föräldrar tycker.
Kanske borde skita fullständigt i föräldrarna, köpa skorna och slutligen då lära mig att gå i dom. Haha 
Men iallafall, jag kommer ju faktiskt att bli nästan två meter lång med dessa läckra pumps, kommer det att vara löjligt?
Ingen av de jag umgås med är så långa, även om jag redan är längre utan klackar… Men ja ni fattar!
Puss o Kram!
Ha-ha! Nej absolut inte! Det är super snyggt med långa tjejer! Go for it!
Köp dem!
Omg tack!
*generad, på riktigt*

Kör på, köp klackar! Klackar kan man ha oavsett hur lång eller kort man är, det viktiga är att kunna gå snyggt i dem 
/Christina
Var stolt över din längd! Det är ju speciellt att vara så mycket längre än genomsnittet - och det är positivt!
Du är myndig och behöver inte ens lyssna på dina föräldrar. ;)
Själv är jag 169 cm och älskar klackisar! Jag blir 184~ cm med klackskor på. Jag hade känt mig riktigt "powerful" om jag blev ännu längre :D
Köp klackarna, är ju aldrig fel att kunna nå de övre hyllplanen i affärerna, är själv endast 173 o får stå o hoppa ett bra tag ibland haha 
Alltid Oavsett
Haha najs!
Verkar som att jag får köpa dom då!
Tack alla 
Köp dom om du inte hunnit göra det!!!!
Ska göra det någon dag i veckan tror jag!
Tack för alla fina svar 
Jag blir en bra bit över 190 i mina högsta klackar, så absolut inte :) Jag är 178 utan skor, så jag är inte kort jag heller direkt. Men jag har nästan bara klackar i min samling.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Awzum! :D :D
Idag blir det troligtvis att köpa klackar!
Och kanske även underkläder, (det måste vara bland det roligaste som finns att köpa underkläder!) XD
köp dom säger jag med.
vill du ge ett intryck av att se kortare ut så tänk på vilka kläder du bär.
tex tajta kläder kan göra att du ser ändå längre ut. tajt är snyggt.
Nu var dom köpta! Efter mycket om och men!
Men jag är jätteglad. Nu ska jag bara lära mig att gå bättre i dom. Det är lite vingligt när man börjar närma sig två meter. hahah xD
Sprang i tre olika skoaffärer i stockholm och letade efter ett par utan skav eller limfläckar på i min storlek. Men till slut är jag ändå fett nöjd! 

Hihi ja det är inte lätt att gå i klackskor om man inte är van! Jag köpte ett par rediga klackar som första och sjutton vad jag kämpade! 
#14 Hehe, går bra så snart man slutar tänka på hur man går, men så snart man tänker får man anstränga sig igen, som med andning, sker som de ska tills man börjar tänka på det
Men bra att du köpte, bilder sen 
Alltid Oavsett