Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 1672 ggr
Gullan_J
0

Pälsväst

Ska in till sthlm i helgen och funderar över om det finns någon affär som säljer pälsvästar. Alltså en vanlig pälsväst med dragkedja/knappar. Vet någon om nån affär? Och även om det finns någon affär för dom med otroligt smala ben. Alltså jag har ben som ett par Superslim från HM är alldeles för breda för! Jag brukar hitta nog tajta jeans på Rut medflera, finns den affären i centrala sthlm?

-Bättre ökänd än okänd

sunnys
0

Tycker du ska ta en titt på SALT! Där har dom nog pälsvästar och sen har dom dr denim jeans som är otroligt slim, de enda jeansen jag haft som faktiskt hållt sig tighta och inte töjt sig! Otroligt bekväma!

Gullan_J
0

Tack för svaret! Stockholm NÄSTA! :)

-Bättre ökänd än okänd

Gullan_J
2

Så, nu har jag hittat några dr denim jeans som sitter otroligt bra, som skräddarsydda! :) Och även en kamoflauge jacka därifrån. Dessvärre fanns det bara pälsvästar i äkta kaninpäls (använder inte äkta päls), men hittade en i fuskpäls på HM! :)

-Bättre ökänd än okänd

sunnys
0

va härligt att jeansen satt bra! Dr denim är mina favoriter älskar att dom är så tighta! Ja det är synd att de mest har äkta päls, va själv inne på en av alla salt butiker igår och hittade en svart pälsväst i syntet men kanske va vi inte på samma butik. Va bra, var va det för färg på pälsvästen du hittade*nyfiken* :)

Gullan_J
0

De var beige =) Och sen även en stickad vit tröja med glitter :D

-Bättre ökänd än okänd