Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 1070 ggr
[Älskamig]
2

Shoppat på REA! :)

Har nu ingen bild, men shoppade massor idag. Eller massor. Egentligen hade jag bara tänkt åka in till köpcentret och köpa en bh. Men Cubus, här i Norge, ska byta affär, så då hade de nästintill alla produkter för 49 kr, och då passade ju givetvis jag på! Köpte 1 par byxor, som tidigare kostat 199 kr, och så köpte jag en oversize-tröja för 49 kr som också hade kostat 199 kr. Och så köpte jag en push-up bh för 39 kr. 
Gick även in på H&M och köpte ett par jeans där för 75 kr, som tidigare hade kostat 199 kr.

Jag som alltid brukar gnälla på att jag inte har byxor. Nu borde jag vara tyst. I alla fall för ett tag. 

39 + 49 + 49 + 75 = 212;- ….  
Inte så farligt ändå va?

[Balme]
0

Oj.

Det var verkligen inte illa! Vad roligt. :)

Karmatarerskanise
0

Bra priser må jag säga :)

[Älskamig]
0

Ja, jag är nöjd med det. Hade ju bara 300 kr med mig, så hade inte tänkt storshoppa. Men fick trots allt 4 plagg. Så nu är jag nöjd! :)

Dipsie'n'Poo
0

Shoppade också på rea idag. Blev dock en tröja för 200 kr på rean. Haha, tidigare 400 kr. ^^''

Skulle vart bättre om det blev som din lista.. :P

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Bruden-Mbuti
0

bra reafynd.

hm har ju billiga kläder även utan rea.

är förvånad över hur de kan sälja tex t-shirts för 29kr,st utan att de är på rea.

får de dom eller lägger de inte på nån tax etc på sina lågprisplagg?

Fridaaaa
0

Bra priser :P

#5 Vart har du sett det? Jag har inte sett så billiga t-shirts på dom 3 hm affärer jag varit inne på? 49kr har varit billigast. Hittade inte under 49 kr på hemsidan heller för t-shirts och linnen mer än på rean

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
0

Tygpriset på en t-shirt i storlek 38 i Sverige ligger på ungefär 20 kronor. Tänk då att tyg är betydligt billigare överallt annars, eftersom att tyg är väldigt dyrt i Sverige. De kan säkert få ner kostnaden till 5 kronor i material på en t-shirt som stort bolag som handlar med stora fabriker.

Lägg då till arbetskostnad på det. Att sy en t-shirt tar mig c.a 40 minuter, och för någon som gör det varje dag lär det gå på ungefär hälften.

Allt som allt gör de nog en vinst på runt 5 kronor på varje plagg.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

JMax
0

Snacka om fyndpriser!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Älskamig]
0

#5: Tycker faktiskt inte alls att HM har så billiga kläder. Mycket ligger runt 200 kr och uppåt, av det jag har sett. Har heller aldrig sett någon tröja som kostat runt 20 kr. O.o Måste ha varit något jag missat.

Bruden-Mbuti
0

vi bor så vi har 5stora hm i närheten, samt 6-7 lite mindre. kanske därför jag sett låga priser så ofta.

Fridaaaa
0

#9 49 kr och uppåt har jag sett :) Finns t.ex på hemsidan men även i butiker. Men aldrig sett under det, mer än på rea :P

#10 Jag har varit på 2 stora H&M och några mindre, inga har haft under 49 kr ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.