Nit-BH
Jag tycker om är dyra, där jag har hittat. Men grymt snygga är dom :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vad skulle ni vara villiga att betala för en sån?! :) Max!
#2 För mig är det 250-300 kr, inte mer. Men så billigt har jag inte hittat någonstanns;)
#3 Här finns den för drygt 20 dollar, sen tillkommer frakt men jag tror inte att det blir över 300 hur som helst (:
http://www.lavishville.com/all-over-spike-studs-bra-black-gold/
Har aldrig sett att dom varit dyra snarare tvärtom för att vara så snygga! Här är sidorna jag sett dom på:
Missme.se - 299:- Madlady.se - 299:-
Dmretro.se - 299:- modekungen.se - 349:-
finns ju även lite olika varianter!
#5 Beror lite på vad man anser är dyrt och hur ens ekonomi är med :)
#6 absolut det har du helt rätt i! men med tanke på vad saker kostar nu för tiden tycker iaf jag att 299:- är rätt billigt för just nit-Bhs men det är ju min syn på det ;)
#7 Mjo saker är för dyra, vilket är tråkigt, då många inte har så bra ekonomi kanske.
Ja 299 kr är på gränsen för mig, över det är dyrt för mig :) Alltså för en Bh :P
Okok finns en del m a o! Inget som är efterfrågat…
#9 ber om ursäkt att jag kladda ner tråden med ställen den fanns på men inlägget var riktat till inlägg #3, bara för att vara snäll och tipsa!
men för att svara på ditt inlägg tycker jag att det redan finns ett bra utbud med rimliga priser. Skulle det komma in på en ny webbshop med lägre priser så skulle jag köpa därifrån men då skulle jag vilja att priserna var rejält pressade eftersom dom jag visade låg på runt 300:-.
Tycker att de kan vara snygga & häftiga, men skulle aldrig ha någon själv. 
När ska man ha en sådan? 
Blir väl ''taggigt'' på tröjan eller ska man bara gå i den? :P
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#12: Ställer samma fråga. Men att ha det under "genomskinliga" tröjor skulle väl kunna se rätt snyggt ut i alla fall? :) Man kan nog ha den lite hur som..
Det är nog meningen att den ska synas lite mer eller mindre. Därför kan man använda den när man har en tröja som har hål i sig/visar hud osv, det är bara att vara kreativ :)
Är rätt snyggt om man har en sådan och en svart skjorta över som man låter vara öppen tills under bh:n, dock anser jag själv att det är snyggare på dem som inte har så stora bröst, tycker att det ser mer påklätt ut av någon konstig anledning.
För att svara på frågan:
Handlar det bara om lite lägre priser så nej, då hade jag inte köpt om jag fann andra sidor mer pålitliga. Då handlar det mer om utbud än om priser. Lyckas man pressa priserna mycket så skulle jag vara intresserad :)