Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: smink
Läst 827 ggr
VilmaKristina
0

Olika på varje öga.

Jag brukar bara ha bas produkter om dagarna, men ibland brukar jag ta en lite halv mörkbrun/grå ögonskugga längst ut på ögonlocket och en vit längst in(Halva ögonlocket)

Men på det vänstra ögat blir den vita inte alls pigmenterad! Den blir grå och dålig. Jag använder samma borste och samma ögonskugga. Jag har testat att ta mycket, först, sist och allt men det blir ändå fult gjort!

Vad kan det bero på?

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Zabbio
1

Det enda jag kan komma på är; är det samma spegel/rum du använder? Kan det vara att ljuset kommer från en vinkel där ena ögats skugga reflekterar det men inte det andra?

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Hanna
0

Har samma problem. Kan det ha med ljuset att göra? :P

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

VilmaKristina
0

Jag har testat vinkla huvudet åt alla håll och flyttat spegeln.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[Tilde]
0

Testa att lägga en primer innan ögonskuggan (om du inte redan använder det), så framhävs färgen bättre. :)

VilmaKristina
0

Testat, men kan absolut ge det ännu en chans, jag har dock inte testat att ha endast foundation under, har puder på ögonlocken också ;)